Quote Originally Posted by gahanthegod View Post
Soyle yarilan bir smiley aradim sag tarafta ama goremedim.

4 sene once de yasliydi bu takim. CL'yi kaldirdi! 4 sene sonra da kaldiracak! Milan birden genclesen bir kulup degil, yavas yavas gencler monte ediliyor. 3-4 seneye kadar Pato, Di Gennaro, Gourcuff, Kaka, Grimi, Darmian, Aubemeyang kardesler gibi isimleri bir arada gorunce anlayacaksiniz dediklerimi. Tabii o arada her sene 1-2 genc daha alinacak.

Gelecegin Milan'i yavas yavas kuruluyor.
Yarılabilirsin Daha çok kupalar göreceğiz biz.