Quote Originally Posted by ayseeg View Post
orta halli bir başlangıç olmuş bence,daha iyisini bekliyoruz
Evet biraz öyle oldu aslında transferler yetişmedi.Giannakapulos için iyi bir talihli çıkmasını bekledim. Sonunda gidince transfere başladım.