sen bana sende oynadığı topu söylüyon. ben de bende oynadığı topa binayen bunu söyledim yoksa adama bi garezim yok yani. iyi oynayan adama kötü oynuyo niye diyeyim. ayrıca ben orta sahada totti-de rossi oynatırım. forvet transferi romaya kesin şart bence. başarılar bölümüne bakabilirsin yani öyle romanın içine etmiş de değilim yani. aquilaniyi oynatmadım da değil attığı iki tane uzaktan gol bende. sırf bunun için bir adamı da kadroda tutamam.Originally Posted by Kerim Kerimov

Alıntılı Yanıtla