Quote Originally Posted by Wesley Sneijder View Post
Viduka-Owen oynatıyordum. Martins sakat.
Hımmm... Bende denedim nuvkasılla iyidi ama zaten her takıma uyacak diye bişey yok.

Quote Originally Posted by GingkO View Post
İndirdim..Deneyip yorum yapıcam..:d


Quote Originally Posted by shamur1 View Post
Dostum bunda atak oyuncu hangisi soL fc mi sag fc mi
Ne yazdımsa o

Quote Originally Posted by GingkO View Post
Güzel taktikmiş aga...


Quote Originally Posted by shamur1 View Post
Yani bencede soL fc oLmasi gerekiyo oyuncu komutLarindan anLasiliyo ama burda arkadas sag fc yazmis yanLis oldu heraLde .. GiresunLu bnm suan kankam giresunda okuyo ve hasta derece bjkLi Trabzondan IstanbuLa inonuye maca gittigi biLe oLmustur su cocuga bi el at yabanciLk cekmesin =)
....