Originally Posted by Kerim Kerimov
aynen katılıyorum. hastasıyım onun... ozcar wendt'i de deneyebilirsin....
Originally Posted by Kerim Kerimov
aynen katılıyorum. hastasıyım onun... ozcar wendt'i de deneyebilirsin....
pineda kesinlikle harika bir adam. yaşının artısının yanında çok yönlülüğü de işe yarar cinsten. sol açık pek oynatmadım ama sol bekte ve ön liberoda mükemmel bir verimliliğe sahip. ve gerçekten de ucuz sayılabilecek bir paraya alınıyor. küçük takımlarda vazgeçilmezlerimdendir. büyük takımlarda da rahatlıkla joker olarak kullanılabilir kanaatindeyim.