Cok yazik oldu Trabzonspor`a.Hakettikleri 3 puani TFF resmen caldi onlardan !
Maci Trabzonspor kazanmis,Tff gidiyor Sivasspor`a 3 puani veriyor.Iyi de Sivasspor nasil haketti o puani ?Cok büyük bir yanlis cook.Taraftar girdi sahaya kavgalar cikti falan,ama zaten taraftarlara cezalar verildi,hem de 5 mac.Simdi sen kalkip Trabzonun puanini nasil Sivasspor`a aktarirsin ?Yazik,günahtir yahu !

Alıntılı Yanıtla


