1 ile 22 arası toplam 22 sonuç

Konu: Ve 3 puan Sivas'ın!

Hybrid View

  1. #1

    Default

    Cok yazik oldu Trabzonspor`a.Hakettikleri 3 puani TFF resmen caldi onlardan !

    Maci Trabzonspor kazanmis,Tff gidiyor Sivasspor`a 3 puani veriyor.Iyi de Sivasspor nasil haketti o puani ?Cok büyük bir yanlis cook.Taraftar girdi sahaya kavgalar cikti falan,ama zaten taraftarlara cezalar verildi,hem de 5 mac.Simdi sen kalkip Trabzonun puanini nasil Sivasspor`a aktarirsin ?Yazik,günahtir yahu !

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Giяєѕun
    Yaş
    37
    Mesajlar
    16,014

    Default

    Quote Originally Posted by TobiAslan View Post
    Bu konu zaten onaylanmıştı yanlış hatırlamıyorsam ?
    Tarık, TFF önce MAÇIN TEKRARI kararını aldı, sonra TAHKİM bozdu bunu ve 3-0 HÜKMEN SİVAS LEHİNE verdi.Şimdide TFF bu kararı ONAYLADI.Tahkime geri gönderme hakları da vardı ama...

    Quote Originally Posted by EmRe1905 View Post
    ben alnamıyorum ya taraftar 5 maç ile cezasını aldı futbolcuların ne suçu vardiki 3 puan sivasa verildi.
    Aynen katılıyorum.Açıklama yapacaktım ama Baran anlatmış olayı bence aşşağıda.

    Quote Originally Posted by EmperoR View Post
    Cok yazik oldu Trabzonspor`a.Hakettikleri 3 puani TFF resmen caldi onlardan !

    Maci Trabzonspor kazanmis,Tff gidiyor Sivasspor`a 3 puani veriyor.Iyi de Sivasspor nasil haketti o puani ?Cok büyük bir yanlis cook.Taraftar girdi sahaya kavgalar cikti falan,ama zaten taraftarlara cezalar verildi,hem de 5 mac.Simdi sen kalkip Trabzonun puanini nasil Sivasspor`a aktarirsin ?Yazik,günahtir yahu !



    Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır. "Bertolt Brecht"

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •