benim gibi 2.lig b kategorisindeysen başarılıda olsan ant tesisleri veya stad gelişimine yönetim ihtiyaç duymuyor ama yükseldiğin zaman onlarda ihtiyaca göre seviyeyi yükseltiyolar...