-
Ya şimdi şöyle düşünün arkadaşlar. Savunmada Diatta ve İbrahim Toraman oynuyor, solda Üzülmez, sağda Serdar var. Hadi Serdar Kurtuluş'u bir kenara koyalım. Diğer 3 oyuncudan 2'si değil mi milli takımı batıran. Özellikle İbrahim Toraman. Diatta bence İbrahim Toraman'dan daha iyi. Siz forvetle savunmacıyı 1 e 1 bırakın sonra diyin ki Diatta kötü. Öyle şey olur mu ya.. İlk golde Diatta'nın mı hatası var Crouch'a sanki pas veren, kimse artık, onun mu? Beşiktaş'ın kadrosu zaten çok yetersiz. Yeni teknik adam çözüm değil. Kadronuz yetersizken Ricardinho'yu oynatmıyorsanız da bu hatadır ama öyle büyük bir hata değil. Her maç olan birşey değil. Fakat şunu da belirteyim bu Delgado beş para etmez. Bir an önce satmalıdır Beşiktaş.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules