Originally Posted by SuperStar_1
dostum oyunu farklı bi diske attığımda aynısı benimde başıma geldi yer belirlenmiyo malesef yada bizde öle oluyo sen C sürücüsüne kopyala oyunu ama orjinal dizine yada yeniden C ye kur eminim problemin çözülecek.
Originally Posted by SuperStar_1
dostum oyunu farklı bi diske attığımda aynısı benimde başıma geldi yer belirlenmiyo malesef yada bizde öle oluyo sen C sürücüsüne kopyala oyunu ama orjinal dizine yada yeniden C ye kur eminim problemin çözülecek.