Quote Originally Posted by SuperStar_1
dediğin doğru olabilir zalayeta ama panele geliyorum tam işlem yapacağım kapanıyor kendiliğinden.Yani oyunun yerini belirleyeceğim ama yapamıyorum dediğim gibi.

dostum oyunu farklı bi diske attığımda aynısı benimde başıma geldi yer belirlenmiyo malesef yada bizde öle oluyo sen C sürücüsüne kopyala oyunu ama orjinal dizine yada yeniden C ye kur eminim problemin çözülecek.