ya kimse uğur yıldırımı yazmamış bence hepsinden iyisi UĞUR YILDIRIM
ya kimse uğur yıldırımı yazmamış bence hepsinden iyisi UĞUR YILDIRIM
[quoteolgahan132t]ya kimse uğur yıldırımı yazmamış bence hepsinden iyisi UĞUR YILDIRIM[/quote
zannedersem sorulan fm de en iyi firikiçi gerçekte değil. gerçekte olsa konunun burda ne işi var burası fm oyuncu platformu. gerçektede zaten uğur o kadar abartılacak bişey değil ronaldinho roberto carlos varken uğurda sözmü arkadaşım.
ronaldinho dan başkası yalan..Originally Posted by tolgahan132t
fabio grosso ama sergen de fena degil ligde 5 haftada sadece bi gol yemistim onuda Sergen frikikten atmıstı![]()