-
Deschamps: "Juve'ye kırgın değilim"
Juventus’u geçen yıl Serie B’den Serie A’ya çıkaran Fransız teknik adam Didier Deschamps, eski takımının bu sezon ortaya koyduğu performanstan övgü dolu sözlerle bahsederken, ayrılığın kendisinde kırgınlık yaratmadığını söyledi.
Deschamps, geçen yıl kendilerini Serie B şampiyonu yapan kazanma arzusunun Juve’yi yeterince mücadeleci bir takım kıldığına inandığını belirterek "Geçen yıl pek çok oyuncusunu kaybetmiş olmasına rağmen Serie B günlerinde hiç kimse şampiyonluktan ve ait olduğu yere dönmekten başka birşey düşünmüyordu. Bence bu kazanma felsefesi, Juventus’un geleneğinde önemli yer tutuyor. Takıma sahip olduğu ünü kazandıranın da bu anlayış olduğunu düşünüyorum. Takımda forma giyen her oyuncu, bu felsefeye göre hareket etmiştir ve etmeye de devam edecektir" dedi.
Geçen yıl siyah beyazlı takımın başında elde ettiği başarıya rağmen kendisiyle yollarını ayıran eski kulübüne küskün olduğu yazılıp çizilen Fransız hoca, bu dedikoduları reddederek şunları söyledi:
"Juventus’a, yaşananlar nedeniyle asla kırgın değilim. Sadece biraz üzgünüm. Juve’deki günlerimin sona ermesinde kendi hatam da var. Genç ve biraz bu konuda tecrübesiz olmama rağmen, oldukça ciddi sorumluluklarım vardı. Bu sorumluluk yükü bazen insanlara hata yaptırabiliyor. Kendimi teknik direktörlük konusunda geliştirebilmem için biraz daha esnek bir ortama ihtiyacım var. Her ne olursa olsun, bir insan olarak yaşadıklarım nedeniyle üzgünüm."
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules