Quote Originally Posted by Frank_Castle
evet anarşinin a sı .. pentagramla alakası nı nasıl kurmuşlar hala çözemedim ..
hakemler gibi bunlarında gözleri bozuldu .
Ya şu olayı anlamadım şu forumlarda okuyorum fenere karşı almışssınız bir cephe ya ittifak yapmayın kardeşlerim gözünüzü seveyim.Ya bizim ettiğimiz küfürler açtığımız pankartlar bu bjk taraftarnin yaninda hiç kalir.

Bizim mabed dediğimiz yer 52 bin kişilik pankart koymak yasak zar zor pankart sokuyoruz.Her türlü küfürü ettik ANA'ya asla!!!(bjk taraftarina duyurulur).Sizin stadlarda pankartlar haftalarca asılı kalior.bizim yaptıklarımız neden bu kadar batior anlamış değilim.Şundan emin olun önümüzde aziz başkan olmasa 52 bin kişilik stadta çıkacak küfürleri,açılacak pankartlari, düşünemiorum bile...