Ya şu olayı anlamadım şu forumlarda okuyorum fenere karşı almışssınız bir cephe ya ittifak yapmayın kardeşlerim gözünüzü seveyim.Ya bizim ettiğimiz küfürler açtığımız pankartlar bu bjk taraftarnin yaninda hiç kalir.Originally Posted by Frank_Castle
Bizim mabed dediğimiz yer 52 bin kişilik pankart koymak yasak zar zor pankart sokuyoruz.Her türlü küfürü ettik ANA'ya asla!!!(bjk taraftarina duyurulur).Sizin stadlarda pankartlar haftalarca asılı kalior.bizim yaptıklarımız neden bu kadar batior anlamış değilim.Şundan emin olun önümüzde aziz başkan olmasa 52 bin kişilik stadta çıkacak küfürleri,açılacak pankartlari, düşünemiorum bile...

Alıntılı Yanıtla