Haksızlığa, hakkıyla kazanarak cevap verdi Fenerbahçe.

Pondexter olmadan da kazanırız demiştim ve kazandık. Final de muhtemelen yine bu 2 takım arasında olur, kazanmamız bu açıdan iyi oldu.

Namağlup yolumuza devam ediyoruz, 1 hafta içersinde 2 derbi ve 1 Euroleague maçını kazanarak bizleri sevindiren bayanlarımıza teşekkürler...