Anket Sonuçlarını Görüntüle: Kazanan Taraf Kim Olur
- Voters
- 16. You may not vote on this poll
-
23.Aralık.2006, 02:51
#23
Haksızlığa, hakkıyla kazanarak cevap verdi Fenerbahçe.
Pondexter olmadan da kazanırız demiştim ve kazandık. Final de muhtemelen yine bu 2 takım arasında olur, kazanmamız bu açıdan iyi oldu.
Namağlup yolumuza devam ediyoruz, 1 hafta içersinde 2 derbi ve 1 Euroleague maçını kazanarak bizleri sevindiren bayanlarımıza teşekkürler...
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules