Originally Posted by Batuhan Önder Annemi kaybedişim... Ölene kadar unutmayacağım... Başın sağolsun Batucuğum. Takdir-i Ilahi ne denir ki .... 4 yıllık bir uğraştan sonra ÖSS'i kazandım, daha ne olsun?
Forum Rules