takımının borcu varsa normal
takımının borcu varsa normal
Bende ilk kez duydum böyle bir olay ..
takım eger borclu ıse normal oluyor boyle seyler
20 Ocak 1989 - Onların formaları vardı , Taraftarları için terlettikleri.
Bencede borç yüzünden oluyordur.
transfer taksitin varsa ona gitmistir
öceden transfer edilmis bi oyuncunun taksiti ödenmis olabilir ? veya real'de o klüb o zamanda iflas etmis olabilir .. bir cok olasilik var (:
başkan cebine indirmiş parayı herhaldebişiey diyemezsin maazallah kovulursun falan
![]()
batmış klüp bi daa zor düzelir
oyunun saçmalığı değilki bu mesela şöyle düşün sen a takımının başkanısın ve borcun var ilk gelen transferin parasını zorunlu olarak borca vermelisin buda gayet doğal bir olay
20 Ocak 1989 - Onların formaları vardı , Taraftarları için terlettikleri.
bence de transfer taksitleri var maas odemeleri var transfer butcen sıfırlanmıstır genel butcen de azalmaya baslamıstır gelen paralar da genel butceye geliyodur yani normal bi sey
fenerbahcede yeni oyuna ba$layin .. 2 gün sonra 1.5 TL borcunuz oluyor (: oyuncularin taksiti , maaşi filam ..