arsen wenger- ya tigana merhaba,eee sana şu bizim gökhanı soracaktım hani şu soyadı zan olan
tigana-takımı zirveye çıkarmadan kimse bu takımı bırakmamı beklemesin
arsen wenger-ya ne saçmalıyosun allahaşkına
tigana-bu hafta ligde kazanırsak uefa'da grupta lideriz
arsen wenger-öf ya.tamam istemiyorum oyuncu falan kapat şu telefonu yeter
diyalog bu şekildeymiş
kaynak:fotomaç![]()
wengerin nazarı değdi adama kolu çıktı..demekki gerçekten izleniyor![]()
Neden olmasın diyorum, hatta insallah olur diyorum.
Bizim topcularimizin cok bi eksigi yok oradakilrden. Tek eksik profesyonel dusunce yapisi...
Arkadaşlar 2. sayfadaki yorumların hepsi dalga amaçlı yazılmış. Eğer inanmıyorsanız hiç yazmayın..
Daha önce izlendiği söylenmişti Wenger tarafından.Ancak sezon sonu gitceğinden emin değilim...Anlamadığım bir olay var benim.Kim olursa olsun "yok o ayak uyduramaz,yok arsenal ne yapsın,onun yerine brezilyalı arjantinli alırlar..." niye kendi futbolcularımıza inanmıyor,güvenmiyoruz?Sırf Gökhan Zan değil başka örneklerde var.Nihat,Emre,Tugay,Nuri,Halil,Hamit,Yıldıray ve ismini unuttuğum birsürü futbolcumuz var Avrupa'da.Tamam belki erkendir ama Arsenal ne yapsın chelsea ne yapsın demek yerine gurur duymalıyız.
abi diger mevkiler icin Turkiye`den cok adam gidebilir ama savunmanin gobegi cok zor gercekten
Şu anda hazır olan sadece Önder var, onu da Arsenal,Chelsea,M.United vs.. bir İngiliz takımı alır mı, büyük muamma..
Bu iddiaya inanmamızı beklemiyorsunuz sanırım![]()
FM diliyle şöyle söyleyeyim; Gökhan'da Arsenal'de oynayacak PA var ama CA yok..
Yine bi Kaka muhabbeti dönmüş.. Pes etmeyeceğim, yine söyleyeceğim; Kaka Milan'a geldiğinde 4-5 yıllık izleniyordu Milan tarafından.. Chelsea mi Arsenal mi bir tanesi gözlemci falan gönderip transfer girişimi yapınca, normalde planlanan tarihten 1 sene evvel imza attırıldı.. Yeter sıkıldım bu "Ben sevdim eller aldı" muhabbetinden..
Nerden hatırladın onu yahu, benim hafızamın tozlu haznelerinden çoktan çıkıp gitmişti..Originally Posted by Del Piero_10
Ama bak, Atkinson'u hatırlarım.. Esas bu işin piriyse Oswaldo Nartallo'dur..
arsenal gibi bir takım gökhan zanı almaz bence
Beşiktaş'ta yaklaşan ara transfer dönemi öncesi flaş gelişmeler yaşanıyor.
İngiliz devi Arsenal'ın sezon başından bu yana takip ettiği Gökhan Zan için Siyah-Beyazlı kulübe 10 milyon Euro teklif ettiği ve tarafların prensipte anlaştığı öğrenildi.
Gökhan'ın Ocak'ta Ada'ya gitmesine kesin gözüyle bakılırken, Kartal da kadrosunu güçlendirmek için harekete geçti. Yönetimin, Fenerbahçe'de forma şansı bulamayan Serkan Balcı'nın menaceri ile el sıkıştığı, genç oyuncuya, 'Kulübünle anlaş, gel' mesajı yolladığı bildirildi.
Kaynak: Fanatik
10 milyon Euro mu? YTL bile degil. Yuh!!! Bu Fanatik iyice costu. Baska birsey demiyorum yuh yani
10 M euro ve şuanda prensipte anlaşma hee
yalnız mevzuyu çakamamışsınız gökhanı başka klüp istemiyor sadece arsenal istiyor yani tek klüp, e haliylen fiyat arttıracak başka bir klüp yok. fanatikte devreye girip bjk lehine fiyat attırıyor şimdi bu haberden sonra bjkli yöneticiler arsenale, bakın gökhana 10M euro verenler var diyip fiyatı arttıracaklar yoksa bunun başka bir izahı, mantığı olamaz, ilahi fanatik..![]()
![]()
Vardar: "Mehmet Topuz Beşiktaş'ta oynayacak"
Beşiktaş Yönetim Kurulu üyesi Sinan Vardar Kayserispor maçından önce Lig TV'de Kayserispor'lu futbolcu Mehmet Topuz'un Beşiktaş'a transferi ile ilgili önemli açıklamalarda bulundu.
Kayserispor'un Asbaşkan Murat Aksu'ya sözlerinin olduğunu ve yetenekli futbolcunun transfer söz konusu olursa ilk kulübün kendileri olacağını belirten Vardar büyük ihtimalle herhangi bir aksilik olmazsa gelecek sezon Beşiktaş forması giyeceğini söyledi ve taraftarlara Mehmet Topuz müjdesini verdi.
Samet Aybaba Trabzonspor'a almak için çok uğraştı.Gazete isimleri çıktı Mehmet T. Trabzonspor'a diye.O dönemlerde arkadaşlarım 2.Ligden topçu alıyorsunuz diye dalga geçmişti benimle.Ama yine haklı çıkan Trabzonspor oldu![]()
bunlar boş işler![]()
devam bjk ricar... şimdide mehmet dewam
Mehmet Topuz gercekten cok iyi bir oyuncu besiktas'ın almasını acıkca kendi takımım acısından istemem.
Fenerbahçe Cumhuriyeti
cok ıyı bır oyuncu mehmet keske bize gelse
evet topuz gerçekten iyi oyuncu
hadi koçum mehmet sen bize gel(galatasaray)
valla bizim açımızdn süper bir trnasfer bence kesinlikle alınmalı![]()
So what?
Saike
Mehmet Topuz çok iyi bir oyuncu, umarım Beşiktaş almaz onu, Fenerbahçe alır![]()
mehmet topuz ve gökhan ünal bize gelirse kimse bizi tutamaz bide bir tane adam gibi defansif ortasaha aldıkmı tamamdır
Burak Yılmaz, Ali Tandoğan hatta Ali Güneş elimizde mevcut iken Mehmet Topuz transferi gereksiz olur. Çünkü sağ kanattan önce transferde öncelik verilmesi gereken mevkiiler var. Yani bu transfer gereksiz olur, o yüzden ben bu yönetimin bu transferi gerçekleştireceğine inanıyorum![]()
alemde tekiz, hepinize yeteriz..
ya besiktas bari bi insaf etsin gercekten,hersene 10un asagisida türk futbolcu aliyo,hepsi genc yetenek sonra onlarin yarisini oynatmadan satiyo.
bari mehmet topuzu birakin,ali tandogan,serdar,burak gibi yetenekleriniz var.gercekten besiktas son yillarda türk futbolcularini bitirmekte cok ustaca davraniyo.