-
04.Ağustos.2006, 01:42
#1
bana karsi oynuyosa thierry henry 

(hiç boş geçmio beni) bende oynuyosa en sevdiğim oyuncu o 




-
09.Ağustos.2007, 16:44
#2
fatih sen oyunun en buyuk abartısıı
-
09.Ağustos.2007, 18:55
#3
slm
bilgehan kucukcolak adam dandik ama hep gol atiyo serefsiz bana
-
09.Ağustos.2007, 22:03
#4
samuel eto oynadigim her karsilasmada barcaya karsi bana bi golu var kesin tutulamiyo adam bi turlu
-
10.Ağustos.2007, 13:34
#5
Biraz kuyruk acısı benimki Kezman'ı hiç sevmem her maç gol atar bana :S kendi takımımdan Orhan-Cihan-Ayhan-Tomas-Ergün-Ümit-Emre oyun başlar başlamaz satarım bunları
-
10.Ağustos.2007, 14:36
#6
Oscar Ustari va David Villa (Aslında Severim Ama oyunda Gıcık oluyorum)David Villa Ne Bulursa Atıyo,Ustari de hiç gol yemiyo 1 tane atabildim onu da Penaltı dan
-
10.Ağustos.2007, 16:03
#7
Cenk İşler , Vladamir Vasilj , Tomas Jun!
-
10.Ağustos.2007, 16:06
#8
Fernando Torres! Bana gol atamadı ama kılım işte. Gerçektede kılım zaten.
-
10.Ağustos.2007, 18:08
#9
umit karan hic verim alamiyorum genelde satarim jelicten nefret ederim her macta golu var
-
11.Ağustos.2007, 17:00
#10
carini tüm sezon boyunca müthiş oynadı uefa yarı finalinde ilk maçta 3-2 yendim 2.maçta 2-1 öndeyim son 10 dakka 3 tane saçma sapan goller yedi elendim
-
12.Ağustos.2007, 21:44
#11
holosko abi adama dıcık kapıyom her maçta atıyo
-
13.Ağustos.2006, 06:08
#12
bende adriano surekli gol atıyo bana
-
13.Ağustos.2006, 06:12
#13
Rüştü..Her maçta gol yiyo...
-
13.Ağustos.2006, 20:09
#14
Tuncay Şanlı; adam kulupte durmuyo hemen kaçıyo ingiltere ye
-
13.Ağustos.2006, 20:45
#15
Halil Altıntop ne kadar oynatırsam oynatayım hep mutsuz.Bir de her maçta mutlaka bir sarı kart yiyor.
-
16.Ağustos.2006, 22:57
#16
-
17.Ağustos.2006, 20:41
#17
Simon ball , Eric van der Ven ,Gerard Sanchez,Alberoni.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules