Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
31 ile 47 arası toplam 47 sonuç

Konu: fm nin en gıcık oyuncusu?

Hybrid View

  1. #1

    Default

    bana karsi oynuyosa thierry henry (hiç boş geçmio beni) bende oynuyosa en sevdiğim oyuncu o

  2. #2

    Default

    fatih sen oyunun en buyuk abartısıı

  3. #3

    Default slm

    bilgehan kucukcolak adam dandik ama hep gol atiyo serefsiz bana

  4. #4

    Default

    samuel eto oynadigim her karsilasmada barcaya karsi bana bi golu var kesin tutulamiyo adam bi turlu

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    Adana
    Yaş
    37
    Mesajlar
    139

    Default

    Biraz kuyruk acısı benimki Kezman'ı hiç sevmem her maç gol atar bana :S kendi takımımdan Orhan-Cihan-Ayhan-Tomas-Ergün-Ümit-Emre oyun başlar başlamaz satarım bunları

  6. #6

    Default

    Oscar Ustari va David Villa (Aslında Severim Ama oyunda Gıcık oluyorum)David Villa Ne Bulursa Atıyo,Ustari de hiç gol yemiyo 1 tane atabildim onu da Penaltı dan

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    İzmir'in komşusu Karşıyak
    Yaş
    34
    Mesajlar
    27

    Default

    Cenk İşler , Vladamir Vasilj , Tomas Jun!

  8. #8
    Nesil
    2006
    Yer
    Adana/Antalya
    Yaş
    44
    Mesajlar
    199

    Default

    Fernando Torres! Bana gol atamadı ama kılım işte. Gerçektede kılım zaten.

  9. #9
    Nesil
    2006
    Yer
    ıstanbul
    Mesajlar
    613

    Default

    umit karan hic verim alamiyorum genelde satarim jelicten nefret ederim her macta golu var

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    istanbLue
    Yaş
    34
    Mesajlar
    4

    Default

    carini tüm sezon boyunca müthiş oynadı uefa yarı finalinde ilk maçta 3-2 yendim 2.maçta 2-1 öndeyim son 10 dakka 3 tane saçma sapan goller yedi elendim

  11. #11

    Default

    holosko abi adama dıcık kapıyom her maçta atıyo

  12. #12
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul-Acıbadem
    Mesajlar
    4,277

    Default

    bende adriano surekli gol atıyo bana

  13. #13
    Nesil
    2007
    Yer
    59-39
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4,596

    Default

    Rüştü..Her maçta gol yiyo...

  14. #14

    Default

    Tuncay Şanlı; adam kulupte durmuyo hemen kaçıyo ingiltere ye

  15. #15

    Default

    Halil Altıntop ne kadar oynatırsam oynatayım hep mutsuz.Bir de her maçta mutlaka bir sarı kart yiyor.

  16. #16

    Default

    carlos tevez-ribery

  17. #17

    Default

    Simon ball , Eric van der Ven ,Gerard Sanchez,Alberoni.

Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •