Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
31 ile 38 arası toplam 38 sonuç

Konu: G.Saray transferde 3 ismi bitirdi bile

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Her nerede bulunuyorsam..
    Mesajlar
    7,353

    Default

    Quote Originally Posted by MehmeTopcu07 View Post
    Mehmet Topuzun geleceğini sanmıyorum Gökhan ünal'da öyle Kayserispor eğer ileriki senelerde hedeflerinin olmasını istiyorsa bu oyuncuları satmaması lazım.

    Yukarıda Ömer'in de belirttiği gibi bu oyuncuların sözleşmesi yakında bitecek. O sebepten dolayı eğer Kayserispor kâr etmek istiyorsa bu oyuncuların serbest kalmasına göz yummaz ve gereken ücrete satışını gerçekleştirir.

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Eski Açık
    Yaş
    38
    Mesajlar
    616

    Default

    Mehmet topuz gelse ne iyi olur belki bu yil iyi transferler yapariz

  3. #3

    Default

    gökhan ünal ve mehmet topuz zor iş bitti denemez yani

  4. #4

    Default

    Hakan gelsin çok isterim.
    Servet gelmesin , Sami Yen'in önünden bile geçmesin...

  5. #5
    Nesil
    2007
    Yer
    Kayseri
    Yaş
    35
    Mesajlar
    7,034

    Default

    tffnin sietsine ben inanmam hem genel menejer diyo daha neye bakayım
    işte tffnin bşka bi uyduruğu bu kim mesela
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...isans_no=14199
    bu
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...isans_no=14367
    ve bu kim
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...isans_no=14146
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by perpetua View Post
    Herhangi bir sozlesme yenilenmisse, o zaman Turkiye Futbol Federasyonu'na bu kontrat yenileme belirtilmedi. Iki oyuncunun da TFF internet sitesinden bilgilerine bakarak, iki oyuncunun da kontratinin 2008 yilinda bittigi gorulebilir.

    2009'a kadar uzayabilen bir sozlesme opsiyonu olabilir. Bu opsiyon tek tarafli mi yoksa iki tarafli mi mechul. Yani belki Kulup istedigi anda sozlesmeyi uzatabilir veya Gokhan'in da onayi gerekir sozlesmenin 2009'a kadar uzamasi icin.

    TFF Kayserispor
    ayrıca bide oyuncu lisansının en üstteki bu nota bak
    ** işaretli olan futbolcular DÖNEM HARİCİ SÖZLEŞME YENİLEME yapmıştır.
    Buda gökhanın lisansı
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...sans_no=690364

  6. #6
    Nesil
    2003
    Yaş
    48
    Mesajlar
    4,569

    Default

    Quote Originally Posted by dnz009 View Post
    tffnin sietsine ben inanmam hem genel menejer diyo daha neye bakayım
    işte tffnin bşka bi uyduruğu bu kim mesela
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...isans_no=14199
    bu
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...isans_no=14367
    ve bu kim
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...isans_no=14146
    Brabech Kayseri'nin alip, sonra tedbirli olarak kontratini feshettigi bir oyuncu.

    Hamed Kavianpour Kayserispor'un transfer ettigi ve daha sonra doping testinden gecemedigi icin kontratinin tedbirli olarah fesih edilen bir oyuncu.

    Salim Toama yine Kayserispor'un transfer ettigi ve daha sonra tedbirli olarak kontratini feshettigi bir oyuncu.

    Eger bir kulup herhangi bir oyuncu ile sozlesme yapar ve bu oyuncu icin lisans cikartmak isterse, bu kontrat'i TFF'na yollamak zorundadir. Buna gore TFF oyuncuya lisans cikartir. Yani her yapilan kontrat TFF'na gider ve TFF'nun veritabani'na islenir. Bilgi islem hatasi olmadigi surece TFF'u dogrudur.

    Ote yandan esas kulup yoneticileri bu konuda yuzde yuz dogru da degillerdir.

    Birleştirilen Mesaj:

    ayrıca bide oyuncu lisansının en üstteki bu nota bak
    ** işaretli olan futbolcular DÖNEM HARİCİ SÖZLEŞME YENİLEME yapmıştır.
    Buda gökhanın lisansı
    http://bim.tff.org/cgi-bin/db2www/tm...sans_no=690364
    ** isareti'nin anlami, kontrat yenileme islemi'nin transfer doneminin disinda bir zamanda gerceklestirildigi dir. Yani Temmuz ve Agustos aylari ve Ocak ayinin disinda bir zamanda sozlesme yenilenmesi yapilmistir. Ancak bitis tarihi bu yenilenen sozlesmeye gore duzeltilir.

    Dedigim gibi Gokhan ile 2008-09 sezonu icin opsiyon'lu sozlesme yapilmis olabilir. Ve bu nedenle de Kayserispor kulubu 2009'a kadar sozlesmemiz var aciklamasini yapmis olabilir. Bu opsiyon'da kime aittir simdilik mechul. Yani 2008-2009 sezonu oncesinde Gokhan ve Kayserispor kulubu yoneticileri masaya oturur ve bu sezon icin parasal olarak anlasmaya varmaya calisir. Anlasma olursa Gokhan bir imza daha atar ve sozlesme uzar. Anlasma'ya varilmazsa Gokhan serbest kalir. Yani eger Gokhan ayrilmak isterse, 2008 sezonunda kontrati bittiginde opsiyon yilinin kullanilmamasini talep edebilir ve serbest kalabilir.

  7. Default

    inşallah transferler gerçekleşir zaten tribün kovalamaktan başımız kaldıramıyoz

  8. #8

    Default

    Mehmet Topuz haricindekiler yaramaz.

Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •