Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon
31 ile 60 arası toplam 70 sonuç

Konu: Hak Yerini Buldu: Turksportal Hırsızlara Göz Açtırmadı

Hybrid View

  1. #1

    Default

    çarpıtılma gibi bir durum yok coşkun anlattıklarım noktası virgülüne kadar doğru.

    Adem sana güveniyorduk evet bize onlarca kez yemin ettin.Burak'la birçok kez bu konu hakkında tartışmadınız mı ve sonucunda oda seni engellemedi mi?

  2. #2
    Nesil
    2007
    Yer
    Newcastle
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5,935

    Default

    Ya bırakın Allah aşkına yeminle iş mi yapılır??? Hiç inandırıcı değil Ademi öne atın işten sıyrılın oh ne ala.

  3. #3

    Default

    Yazılarının doğru olduğunu söylüyorum abi.Ayrıca ben o kadar çok yemin ettim mi diye sormak istemiştim.

  4. #4
    Nesil
    2007
    Yer
    Newcastle
    Yaş
    41
    Mesajlar
    5,935

    Default

    Ya Hocam koca koca insanlar site yönetiyoruz diyorsunuz, yeminle mi iş yapıyorsunuz???

  5. #5

    Default

    Kazik yedigin bizi ilgilendirmez bunlari burada söylemen hicbir fayda etmez.
    Peki yama calinti tamam.
    Bu yanlis size ve bize yapilmis bir yanlistir ve bu yanlisi yapan " sizin " yönetim kadronuzda bulunan bir kullanicidir ve bundan dolayi yonetim kadrosunda bulunan bir kisinin yanlisi tüm yonetimin yanlisi sayilir. Ben cok sitenin yonetim kadrolarinda bulundum ve bu her sitede böyleydi. Sonuc olarak siz Turksportal'a bir özür borclusunuz. Özür dileyin ve bu konu kapansin.
    Hem bakin Volkan abi de size yardim edecegine söz verdi.

  6. #6
    Nesil
    2006
    Yer
    Izmir
    Yaş
    40
    Mesajlar
    0

    Default

    ability şimdi burada gariban fukara edebiyatı yapma.Gördük yama yayınlandığında nasıl atıflarda bulunduğunuzu.maymuncuk denen zeki varlık yazdığı mesajda bazı yerleri kırmızı ve büyük harflerle yazarak aklı sıra buraya laf atmaya çalışmadı mı?capriceman'ın orada yaptığı yorum direk TSİ'yi aşağılamak maksadında değilmiydi

    Her zaman söyledik bazı insanlar bir yama ile bütün yılı çıkarıyor diye. 2000'lerden beri ellerinde olan yamaya birkaç ek yapıp tanrısal babda tantana ile yayınladılar hep. Türkçe yama çalındı bir daha yapmayacağız diye yalanlar söylediler. Biliyorduk bugüne kadar hiç demedik.
    Bunu seninde admini olduğun site admini söylüyor.Ayrıca sende temiz ayakkabı da değilsin.Senin yazdıklarında laf atma maksatlıydı.O zaman o sizin için büyük başarıydı da sonradan mı kazık yeme oldu.

    Laf atmaya gelince aslan kesiliyorsunuz.Her türlü lafı atıyorsunuz.İşin kötü tarafı ortaya çıktığında da hemen suçu birinin üstüne at kurtul

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by sherryy View Post
    ability şimdi burada gariban fukara edebiyatı yapma.Gördük yama yayınlandığında nasıl atıflarda bulunduğunuzu.maymuncuk denen zeki varlık yazdığı mesajda bazı yerleri kırmızı ve büyük harflerle yazarak aklı sıra buraya laf atmaya çalışmadı mı?capriceman'ın orada yaptığı yorum direk TSİ'yi aşağılamak maksadında değilmiydi



    Bunu seninde admini olduğun site admini söylüyor.Ayrıca sende temiz ayakkabı da değilsin.Senin yazdıklarında laf atma maksatlıydı.O zaman o sizin için büyük başarıydı da sonradan mı kazık yeme oldu.

    Laf atmaya gelince aslan kesiliyorsunuz.Her türlü lafı atıyorsunuz.İşin kötü tarafı ortaya çıktığında da hemen suçu birinin üstüne at kurtul
    fakir fukara edebiyatı yapma gibi bir niyetim yok burada gerçekleri açıklıyorum.Burak'ın bu site hakkındaki düşünceleri belli zaten daha öncede birçok kez bunları gündeme getirdi.

    Suçu birinin üstüne attığımız yok zaten suçlu olan birini söylüyorum burada.

    ben nasıl temiz ayakkabı değilmişim onuda anlatır mısın;?

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by ability View Post
    ben nasıl temiz ayakkabı değilmişim onuda anlatır mısın;?
    Burada konu sen degilsin. Bize karsi yapilmis hirsizlik ve bir özür borcu.

  9. #9
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,068

    Default

    Çok gzl bir haber hak yerini buldu ne diyebilirim...

  10. #10
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

    Default

    ability
    sizden zaten bir özür beklemiyordum böyle açıklamalar yapacağınız tahmin ediyordum bütün işin o arkadaşın başına kalacağını da tahmin ediyordum.

    Şimdi siz bu yamayla beraber bizle dalga geçmeye bize laf sokmaya çalışmadınızmı sitenizin admini mesajının içinde açık açık NE OLDU TSI yazmadımı yok efendim biz bir şey yapmıyormuşuz koca yılı bir tek tr çevirileri ile geçiriyormuşuz gibi saçma salak laflar etmedinizmi?

    Şimdi ne oldu? adem çaldığı ortaya çıkınca bu dediklerinizden vazmı geçtiniz ne olduda yada şöylemi desem çalıntı olduğu ortaya çıkınca ettiğiniz tüm laflar tüm hakaretler içinizde mi PATLADI?

  11. #11

    Default

    Quote Originally Posted by Jesus_FB View Post
    ability
    sizden zaten bir özür beklemiyordum böyle açıklamalar yapacağınız tahmin ediyordum bütün işin o arkadaşın başına kalacağını da tahmin ediyordum.

    Şimdi siz bu yamayla beraber bizle dalga geçmeye bize laf sokmaya çalışmadınızmı sitenizin admini mesajının içinde açık açık NE OLDU TSI yazmadımı yok efendim biz bir şey yapmıyormuşuz koca yılı bir tek tr çevirileri ile geçiriyormuşuz gibi saçma salak laflar etmedinizmi?

    Şimdi ne oldu? adem çaldığı ortaya çıkınca bu dediklerinizden vazmı geçtiniz ne olduda yada şöylemi desem çalıntı olduğu ortaya çıkınca ettiğiniz tüm laflar tüm hakaretler içinizde mi PATLADI?
    bu iş zaten tamamiyle o arkadaşın başının altından çıktı onu daha önce belirtmiştim.

    Bizim bu sitedeki bazı kişilerden hoşlanmadığımız ve sizinde bizden hoşlanmadığınız bir gerçek.Bu konu daha öncesine dayanıyor:Bir üyenin çaldığı bir inceleme konusunda bizlere haksızca edilmiş onlarca hakaretten ve saçma salak laflardan sonra bu olay patlak verdi.

    O söylenen şeyleri söyleyen kişiler aynı düşüncelerin içerisinde ve daha önce bize yönetime girmek istediğini belirten kişilerin daha önce bize karşı haksız tavırlar alması düşündürücü.

  12. #12

    Default

    Quote Originally Posted by ability View Post
    .Bu konu daha öncesine dayanıyor:Bir üyenin çaldığı bir inceleme konusunda bizlere haksızca edilmiş onlarca hakaretten ve saçma salak laflardan sonra bu olay patlak verdi.
    Siz her üyenizi yönetim kadronuza mi aliyorsunuz. Bir üye demissin.
    Zaten belli. Demin baktim 3 misafir 6 Kayitli üye var. Bu 6 üye de yönetim kadrosunda heralde.

  13. #13
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

  14. #14

    Default

    Belkide bu kalıntılar ondan olabilir Abdullah Abi.Emin değilim.

  15. #15

    Default

    Arkadasim arkadasimin sucu beni irgalamaz. Arkadasim benim sorumlulugum altinda degildir. Egerki ben Turksportal yönetimi altindaysam her seyimi, durusumu, yazisimi, net felsefemi buna göre ayarlarim. Bu adamlar bana güvenmis beni yönetimlerine almislar. Benim yaptigim en ufak bir sey tüm Turksportalin yaptigidir. Bunun icinde Adem CFF'i temsil ediyor ve Ademin yaptigi her sey CFF'nin yaptigidir. Sen bunu anlamiyorsun. Ya admin degilsin ya da torpille admin olmussun. Bu isler böyle yürür.

  16. #16
    Sheriff Misafir

    Default

    Nedense hiç ama hiç inandırıcı gelmiyor. Ozaman sonuna kadar yamanın arkasında olmasaydınız. Bunlar bizim sorunumuz değil. Sizin sitenizin ismi geçtiğine göre, yamayı sizin sitenizin ismiyle yayınladığınıza göre adem abdullah şu bu vs. diye ayırt etmemiz bile saçma olur.

    Sizlerde hala haklısınız özür diliyoruz diyeceğiniz yere palavralarla kendinizi kurtarmaya çalışıyorsunuz..

    Hiçbirşey bilmiyorsunuz bari özür dilemeyi bilin..

  17. #17
    Nesil
    2003
    Yer
    Ankara
    Yaş
    47
    Mesajlar
    598

    Default

    Sevgili Abdullah (ability)

    Şimdi en başından olayı bir ele alalım. Her yeni haberinizde, forumunuzdaki her hareketinizde bize bir laf sokma, hakaret etme çabası var. Biz sizin hakkınızda forumlarımızda herhangi bir konuda bahsetmiyoruz, bir iş yaptığımızda ve haberini & çalışmamızı yayınladığımızda size ya da başka bir siteye laf sokmaya çalışmıyoruz.

    FM Türkçe konusunda ise tamamiyle haksızsınız. Haberinizde bile bize laf sokmaktan geri durmamışsınız. İşi yaparken bile" bilmem kimler gibi" ibaresi ağzınızdan hiç düşmedi. Her haberinizde açıklamanızda olduğu gibi.

    Burak İnan'ın bizim hakkımızda ne düşünüp ne düşünmediği bizi hiç ilgilendirmez. Zira kendisi zamanında ölüyorum diye bize bir yalan söyledi, duygularımızı istismara kalktı ve bunun sonucunda kendisine duyduğumuz saygıyı kendi mahvetti. Şimdi tutup bizi düşman gibi görüyor, ama biz ne sizi ne de onu hiçbir zaman düşman gibi görmedik.

    Siz bu işe isminizi verip, sitenizde gururla yayınlıyorsanız, altına isimlerinizi yazıyorsanız bu yamanın çalıntı olup olmaması sizi bağlar. Eğer çalıntı ise kalkıp bizden özür dilersiniz, konuyu kapatırız. Ancak siz bizden özür dilemek yerine Adem isimli arkadaşımızın bizim dil dosyamızı kullandığını itiraf etmeden önceki yazısını hala anasayfanızda tutuyorsunuz. Ki Adem bu yazılanların çoğunu kendisinin yazmadığını bize bildirdi. Ayrııca bir de anket açıp kişilerin haklarına saldırıda bulunuyorsunuz.

    Çok mu zor: "Tamam, bir yanlışlık oldu üzgünüz emeğe ve emekçiye saygımız vardır" cümlesi yayınlamak. Çok da zor değil ama sanıyorum yamayı çıkartırken bize laf sokma telaşınız bu özrü yayınlamanıza mani oluyor.

    Ben bu konuda haksız olsaydım, sırf hırslarıma yenik düşerek size saldırsaydım -ki bunu ömrü hayatımda hiçbir insan evladına yapmadım- burada konumu açar özrümü dilerdim...

    Ben artık sıkıldım sizin bize her defasında laf atmanızdan, birilerinin gelip "volkan abi, bunlar yine size hakert etmiş, ediyor" demelerinden. Lütfen bundan böyle kendi işinize bakın, bir gün olur da aklınıza bizim size verdiğimiz emeklerimiz gelirse selam vermek isterseniz gönül kapımız herzaman açık...




    Quote Originally Posted by Cristiano Ronaldo View Post
    Rocco hakkında çok konuşma sen bence..
    Bence asıl sen çok konuşma


    <a href="http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=42321" style="text-decoration: none">Türkçe FM Hakkında Bilinmeyenler</a>
    Forumlarımızda YASADIŞI PAYLAŞIMLAR yapamazsınız
    ÖM veya E Posta ile teknik sorular sormayın cevaplamıyorum
    <a href="http://forum.turksportal.net/vb/showthread.php?t=2358" style="text-decoration: none">Hesabınızın kapatılmaması, kullanıcı adınızın ceza almaması için tıklayın</a>
    <a href=http://www.turksportal.net style="text-decoration: none">Turksportal Interactive l <font COLOR=”#333333”>Football Manager Türkiye Resmi Araştırma Sitesi</font></a>

    __________________________________________________ _______________

  18. #18

    Default

    Tamı tamına gün olarak olduğunu nerden anlıyorsun ?

  19. #19
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    40
    Mesajlar
    2,624

    Default

    Beyler hiçbir türlü bu adamlarla muhattap olmuyoruz. kapağı koduk mu? koduk.
    ellerinde patlattık mı? patlattık. şimdi kendi şeyleriyle oynayabilirler. takılsınlar.

    onların seviyesine inip, siteyi savunan arkadaşlara da müsama gösterilmeyecek uyarı verilecek. sitemizin savunulacak bir tarafı yok. gerek yok. onlar kendi terbiyelerini, zeka yaşlarını zaten gösteriyorlar. bakıp bakıp gülün sadece.

    yalnız bana edilen lafları birisi yüzüme söyleyebildi orada o da rocco'dur. gerçi ona da ben gittim gel yüzüme söyle diye. anca o zaman konuştu o da. neyse onu da tebrik ediyorum. bunun dışında hiçbirinde yüzümüze söyleyecek yürek olmadıkları için dediğim gibi kendi hallerine bırakın.

    kapak

  20. #20

    Default

    pardon yanlış okumuşum.
    Başta da belirttiğim gibi adem bize o dosyayı daha önce birçok oyuna yama çıkarttı diye nitelediği birinden aldığını söyledi

  21. #21

    Default

    Bir kısmını.Diyorum ya ondan olabilir bunlar.

  22. #22

    Default

    hala kıvırıyorsun adem sen Volkan Abi'ye FM 2005'ten aldığını itiraf ettim demedin mi bu forumda

  23. #23

    Default

    Olay tamamen karışık ve içinden çıkılmaz.
    Volkan abi bana bazı deliller sununca bende kabul etmek zorunda kaldım.

  24. #24
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

  25. #25
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul
    Yaş
    41
    Mesajlar
    1,559

  26. #26
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    40
    Mesajlar
    2,624

    Default

    gidin sirkinizi kendi sitenizde kurun. burada gerenk yok böyle şeylere.

  27. #27
    Nesil
    2005
    Yer
    Sakarya
    Mesajlar
    405

    Default

    Sorun "çalıntı yama" konusu ile sınırlı değil. Sonuçta Türkçe Çalışma'yı Sigames bile çalıp yayınlasa, makul deliller sunulduktan sonra o yama ordan paşa paşa kalkar..

    Sorun şu ki, olaylar zinciri aynen iki üstteki mesajın imza kısmında yazan kurguyla gelişti.
    Önce neon lambalarla yamayı sundunuz, sonra "acaba" deyip başka bir gerekçeyle yayından çekmeyi düşündünüz, daha sonra ilk sunumu unutup yamanın sahipliğini reddettiniz, en sonunda da kaldırıp attınız. Tamam, bu sonuncusu normal ama, mesuliyet de kabul etmiyorsunuz, o biraz acayip.
    Yayın politikanızı neye/kime göre belirliyorsunuz bilmiyorum, bazılarınızla elan muhatabım, muhatap olmaya da devam edeceğim şüphesiz, herhangi birinizin bireysel olarak bir acayipliğini görmedim, hatta bazılarınızı özellikle severim; belki de bir grup olarak bir araya gelince ortaya böyle bir strateji çıkıyor.

    Hakikaten Adem Özkur sizi tongaya düşürmüş olabilir, hatta umarım öyledir, ve hatta eminim öyledir. Belki Volkan'ı ve çeviride çalışan diğer arkadaşları kendi emeklerinin ikide bir milletin elinde oyuncak olması rahatsız ediyordur, ama beni ve tahminim bir çok arkadaşı esas rahatsız eden bu yukarıda bahsettiğim CFF tavrı..

    Çalışmayı öyle bir sundunuz ki; bazı üyeleriniz ilgili forum başlığında "helal sana" diyenleri "helal size diyeceksin" şeklinde düzelttiler..
    Öyle bir sahiplendiniz ki; bazılarınız yukarıda da belirtildiği gibi bunu TSI'ye bir darbe olarak algıladınız.
    Öyle bir tanıttınız ki, billahi de ben 8-10 kişi gece-gündüz demeden çalıştı da yaptı sandım.
    Buraya kadar, kendi adınıza yayınladığınız yamayı doğru düzgün incelememenizi bir tarafa bırakalım (Ki basit bir inceleme yazısı veya eh işte biraz kaymaklı bir grafik yama da değil, benim diyen adamın aylarca uğraştığı bir çalışma bu), yine de her şey normal olsun ve diyelim ki böyle bir çalışma çıkarmakla gerçekten TSI'ye bir darbe indirmiş olacaktınız.
    Ama foya meydana çıkınca, balon patlayınca (ki ne patladı, ne çıktı ben hala anlamadım, ne kadarı çalıntı, ne kadarı çeviri bilmiyorum, ama cidden sizin tavrınızı izleyince tamamı Türkçe'den intihal gibi geliyor bana) daha 24 saatten bile az bir zaman evvel öylesine sahiplendiğiniz çalışmaya anında sırtınızı dönüp, şu smileydeki "" gibi bir yüz ifadesiyle olaydan sıyrılmaya çalışmak cidden çok büyük bir ayıp. Hadi diyelim bazı arkadaşlar TSI'ye karşı yapılınca ayıba ayıp demiyor; cidden çok büyük bir strateji hatası. Ve yayın hayatınıza devam ettiğiniz müddetçe üzerinizde bir leke olarak kalacak.
    Halbuki yamayı kaldırdığınız dakikada özür dilemeyi (öyle abartmaya da gerek yoktu, "Tüm Fm severlerden" deyip laf arasına "Yamanın gerçek sahiplerinden de" gibisinden bir ifade de sıkıştırabilirdiniz, fontu küçük yazmak bile yeterli olurdu) kendinize yedirebilseydiniz, böyle olmazdı.

    Karşıma bir muhatap almış gibi konuştum, yanlış anlaşılmasın lafım direkt ne Abdullah sana, ne de başka birinedir; yaptıklarınız ortaya stratejik bir davranış biçimi çıkarıyor, ben de onu eleştiriyorum; artık içinizden biri mi belirliyor, yoksa doğaçlama kendiliğinden mi oluşuyor bilmiyorum..

  28. #28

    Default

    Hiçbirşey yazmayacaktım çünkü parmaklarıma acıyordum ama Volkan Baros'un mesajından sonra bir iki parça birşeyler yazmak istedim. Öncelikle sana teşekkür ederim Volkan Baros her ne kadar suçlu biz olsakta (ama bilerek ama bilmeyerek) kötü taraftan bakmadığın, iyi algıladığın için. Sizin sanırım 'özür dilemek' ile ilgili bir sıkıntınız var. İnanın gerek Burak abi gerek de Abdullah abi ile konuşmadan buraya gelip ben kendi ve site adına özür dileyecektim. Olaylardan sonra haberim oldu zaten, baya bir geç kaldım, ama yine özür dileyecektim. Ama geldiğim gibi gördüğüm yorumlar beni bu dileğimden uzaklaştırdı. Sanki haftada bir düzenli olarak herşeyinizi çalıyoruz, yayınlıyoruz gibi oldu mevzu. Mevzuyu bilmeyenler, konu ile alakası olmayanlar bile mesajlar yazmaya başladı, bazı mizahi yeteneği yüksek olan arkadaşlarda esprileriyle forumu güldürmeye...

    İster inanın ister inanmayın, yamanın çalıntı olduğunu bilmiyorduk, bilseydik salakmıyız biz bu kadar alevliyken aramız yamayı burada yayınlayalım ve yamanın arkasında kalalım. Adem adlı arkadaş yüzünden demek istemiyorum çünkü iyi bir geçmişimiz kaldı, fakat o olmasa da bu olaylar olmazdı.

    Bize laf atanların bize attığı lafları hakedecek tavırlarını gösterince insanın konu hakkında konuşası veya anlaşası gelmiyor.

    Şimdi başlık gözüme çarptı da, olayları gerçekten ya bizim anlatamadık, ya sizin anlamadınız, ya da anlamak istemediniz. Biz olayı anlattık inanıp inanmamak size kalmış...

    Son olarak kendi adıma olaylardan haberimiz olmasa dahi yama bizim adımıza olduğu için (Yama Adem'e aittir -Abdullah abinin yaptıkları dışında- ama Adem'in sitesi CFF olduğu için yama CFF'ye ait gözükmüştür, bu bütün yamalarda, skinlerde, yüz paketlerinde böyledir) FM Türkçe Çeviri Ekibinden özür dilerim. Sormak istediğiniz bütün sorulara dürüstçe cevap veririm.

    Maymuncuk

  29. #29
    Nesil
    2006
    Yer
    Karşıyaka 35½
    Yaş
    40
    Mesajlar
    8,683

    Default

    Quote Originally Posted by paradoxmann View Post

    Maymuncuk
    Her koşulda bize laf sokmayı kendine görev edinmiş birinden, üstelik yamayı yayımlarken, kelime oyunlarına girip hala bize laf sokan birinden, açılan anketteki saygısız yazılara katılan ve eklemeler yapan birinden bu yazıyı beklemiyordum, şaşırdım doğrusu.
    "YÜCE ATATÜRK"

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yaş
    34
    Mesajlar
    165

    Default

    CFF de valla hiç iz bırakılmamış..
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    yama hakkında

Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •