kardeş ben downingi satma derim yani hem yaş itibariyle hem kalite olarak çok faydalı bir oyuncu ama son karar tabiki senin ayrıca başlangıcın cok guzel olmus ınsallah devamı gelır blackburn ve everton deplasmanlarından 6 puan cıkarmak çok iyi![]()
kardeş ben downingi satma derim yani hem yaş itibariyle hem kalite olarak çok faydalı bir oyuncu ama son karar tabiki senin ayrıca başlangıcın cok guzel olmus ınsallah devamı gelır blackburn ve everton deplasmanlarından 6 puan cıkarmak çok iyi![]()
Bu teklif kaçarmı abi neden reddettin temiz para+temiz oyuncu güzel teklifmiş wallahi.
Bir Dost
Hellbells
Bence de kaçmazmış o teklif...
Dostum benim Fenerbahçe kariyerimde de UEFA kupasın senin takımla eşleştim.Söyle oyuncularına da fazla asılmasınlar tur atlayayım![]()
Bir Dost
Hellbells
yok yaw yensin bizim middlesbroughama söylerim fark atmazlar
Premier League 5. hafta
Artık bu mağlubiyetede nazar boncuğu diyorum umarım ilerki haftalarda formumu düzeltip seri galibiyetlere başlarım
Sonraki 5 maçım
Chelsea maçı hariç diğer takımlardan korkum yok!!
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
zaten ilk negotiate yaptım 30 trilyon + walcott istedim vermedilerolsun son pişmanlık fayda etmiyo napalım devre arasında satarım artık!
![]()
Last edited by Addolorato : 22.Şubat.2008 at 20:08 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
Walcottun nasıl oynadığını görseydin paraya bile reddederdin.
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Downing e iyi teklif gelmis, 30 istesen bile verirdiler. Bide tabi Walcott u veriyolar, daha genc ve daha hizli. Bence iyi bi teklifii reddetmisin
Güzel gidiyorsun tebrikler ama bence Cityden de kork.
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Saol cityden korkmuyorum benim kadrom daha iyi
Bomba Transfer!!!
Takımımızda kiralık oynayan capeli şansımızın yardımıyla bonservisiyle transfer ettik çok mutluyum
Premier Lig 6. Hafta
Zaman zaman zorlansakta yine ezdik rakibimizi
Premier Lig 7. Hafta
Biraz daha şanslı olsak kazanabileceğimiz bir maçtıama olmadı önümüzdeki maçlara bakıyoruz
Tebrik ederim Capel süper Eralp Chelseaya kaybetmen normal onun dışında güzelsin.
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Aslında ben hırslı adamım istatistiklerden benim kazanmam gerektiği anlaşılıyor ama neyse mesajın için saol bu arada middlesbrough yeni bir sponsorla anlaşma yaptı yeni formamız bu şekilde olucak
bu arada arta kalan 2 trilyonluk paramla floryadan 50 daire aldım bunların aylık getirisi 250 milyar olucak yavaş yavaş yatırımada başladım.
olum nasıl oynamadım ligin 2. haftasında deplasmanda yenmişsin ya takımın maçlarından haberin yok böyle teknik direktör olmaz olsungidişin güzel
![]()
Last edited by Addolorato : 23.Şubat.2008 at 20:06 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
Walcott+ parayı reddetmen çok kötü olmuş
Gayet güzel gidiyorsun tebrikler
Nush İle Uslanmayanı Etmeli TekdirTekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir
Takımın sponsoru süper kolonya![]()
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Hadi maçlarını bekliyoruz
Nush İle Uslanmayanı Etmeli TekdirTekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir
Lig Kupası 3. Tur
Bir rakibimiz daha paramparça sıradaki gelsin lütfeen
Premier Lig 8. Hafta
Bazı değerli arkadaşlarımızın( o kendisini biliyo) kork dediği man. cityde yola geldi capel deldi geçti ağları
Premier Lig 9. Hafta
Galibiyeti hakketiğimiz maçta berabere kaldık ama olsun şu an ligte 4. sıradayız
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
geldi işte![]()
Last edited by Addolorato : 23.Şubat.2008 at 20:11 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
Bence kupaya odaklan ki kısa yoldan Avrupa'ya git.
Bir Dost
Hellbells
Öneriniz için saolun ama kupayı almak aslında çok zor bence ligte ilk 7 ye girmek daha kolay gibi.
Premier Lig 10. Hafta
İlk yarıda ezik bir oyun 2-0 lık fark vardı ama ben yılmamıştım ikinci yarı siteden aldığım toutatis taktiğini denedim ve sonuç 3-2 gerçekten target men muazzam oynadı yani aliadiere.
KardeŞ Total Donİmasyonun YenİlenmİŞ Halİnİmİ Yoksa Eskİ Halİnİmİ Kullaniyosun Bİrde Hangİ Yamayla Oynuyosun Bu Arada Downİng Amc Mİydİ Mc Mİdİ He Bİde İyİ Gİdİyosun BaŞarilar
Arkadaşım total dominasyondan vazgeçtim daha farklı bir taktik kullanıyorum:
Bu İlk 11'im:
Bu Taktiğim:
Bu Takım Komutlarım:
Ayrıca yama kullanmıyorum direk 800 ben downing i AMC olarak kullanıyorum ama asıl yeri sol kanat
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Premier Lig 11. Hafta
Yine son vuruş beceriksizliği yine 1-0 chelseaden sonra liverpoolada maçın başında kornerden yediğimiz golle mağlup olduk zaten başka pozisyonları olmadı maçta şansımız nedense hiç yok büyük takımlara karşı bu arada deplasmanda puan kaybetmeyip evinde doğru dürüst puan kazanamayan tek takımım heralde
İç saha formu:
Dış saha Formu:
Last edited by Addolorato : 23.Şubat.2008 at 22:07 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
Tam bir dış saha takımın Man Cityden korkman lazımdı hala iddaa ediyorum ama kazanmışsın güzel olmuşTebrikler güzel gidiyorsun bir de bu aralar puan durumunu koyarsan seviniriz.
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Çok güzel gidiyorsun devamını bekliyoruz
Nush İle Uslanmayanı Etmeli TekdirTekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir
Süper gidiyorsun valla tebrikler bu sene sonunda seni Şl de görmek isteriz Cityden Mityden korkma tamam![]()
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Lig Kupası 4. Tur
Zor maçta rakibimizi yine deplasmanda mağlup ettik
Premier Lig 12. Hafta
Kötü oynadığımız maçta şans eseri fark yemedik gerçekten arsenal oyunda çok abartılmış çünkü kale dışında her mevkisiyle harika oynadılar ne defansları hata yaptı 1 kez olsun ne orta sahası top geçirdi sadece forvetleri biraz beceriksizdi.
Premier Lig 13. Hafta
Arsenal maçının hıncını güçsüz ve ezeli rakibimiz olan sunderlanddan çıkardık haftalardır formsuz olan downing hat-trick yaparak coştu
Scharwarzer kontrat yenilemek istemiyor bizde listemize bir kaleci aldık ve şu an kontrat imzalamak üzereyim kaleci meksikalı ve genç umarım work permit alır!!
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
İlgin ve alakan için teşekkür ederim buyur devamı işte...
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Şl zorda uefa da görürsün mutlaka korkmuorm zaten![]()
Last edited by Addolorato : 24.Şubat.2008 at 18:56 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
Güzel gidiyorsun Eralp tebrikler Arsenal vb. takımlar çok abartı malesef![]()
Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?
Lig sıralaması guzel, gayet iyi gidiyorsun ama ilerleyen maçlarda mağlubiyet aldıkdan sonra illaki oyuncuların dusuyo eger bu mağlubiyet
seriye dönerse o zaman işin çok zor olur başarılar dilerim..