Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon
31 ile 60 arası toplam 86 sonuç

Konu: Tuncay ve Arkadaşları (Middlesbrough Kariyerim)

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    kardeş ben downingi satma derim yani hem yaş itibariyle hem kalite olarak çok faydalı bir oyuncu ama son karar tabiki senin ayrıca başlangıcın cok guzel olmus ınsallah devamı gelır blackburn ve everton deplasmanlarından 6 puan cıkarmak çok iyi

  2. #2
    Nesil
    2005
    Yer
    Çanakkale-17
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1,861

    Default

    Bu teklif kaçarmı abi neden reddettin temiz para+temiz oyuncu güzel teklifmiş wallahi.
    Bir Dost

    Hellbells

  3. #3
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by Hellbells View Post
    Bu teklif kaçarmı abi neden reddettin temiz para+temiz oyuncu güzel teklifmiş wallahi.
    Ben pek beyenmedim çünkü çok daha paraya satcam zaten biraz önce baktım zaten 19.500 önermiş 20 trilyon bile değil


  4. #4
    Nesil
    2007
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    1,447

    Default

    Bence de kaçmazmış o teklif...

  5. #5
    Nesil
    2005
    Yer
    Çanakkale-17
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1,861

    Default

    Dostum benim Fenerbahçe kariyerimde de UEFA kupasın senin takımla eşleştim.Söyle oyuncularına da fazla asılmasınlar tur atlayayım
    Bir Dost

    Hellbells

  6. #6
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by Hellbells View Post
    Dostum benim Fenerbahçe kariyerimde de UEFA kupasın senin takımla eşleştim.Söyle oyuncularına da fazla asılmasınlar tur atlayayım
    yok yaw yensin bizim middlesbrough ama söylerim fark atmazlar

    Premier League 5. hafta



    Artık bu mağlubiyetede nazar boncuğu diyorum umarım ilerki haftalarda formumu düzeltip seri galibiyetlere başlarım

    Sonraki 5 maçım



    Chelsea maçı hariç diğer takımlardan korkum yok!!

    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by ibig61 View Post
    Downing e iyi teklif gelmis, 30 istesen bile verirdiler. Bide tabi Walcott u veriyolar, daha genc ve daha hizli. Bence iyi bi teklifii reddetmisin
    zaten ilk negotiate yaptım 30 trilyon + walcott istedim vermediler olsun son pişmanlık fayda etmiyo napalım devre arasında satarım artık!
    Last edited by Addolorato : 22.Şubat.2008 at 20:08 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Walcottun nasıl oynadığını görseydin paraya bile reddederdin.
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  8. #8
    Nesil
    2006
    Yer
    ada'dan
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,233

    Default

    Downing e iyi teklif gelmis, 30 istesen bile verirdiler. Bide tabi Walcott u veriyolar, daha genc ve daha hizli. Bence iyi bi teklifii reddetmisin

  9. #9
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Güzel gidiyorsun tebrikler ama bence Cityden de kork.
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  10. #10
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by yunusgs View Post
    Güzel gidiyorsun tebrikler ama bence Cityden de kork.
    Saol cityden korkmuyorum benim kadrom daha iyi

    Bomba Transfer!!!



    Takımımızda kiralık oynayan capeli şansımızın yardımıyla bonservisiyle transfer ettik çok mutluyum

    Premier Lig 6. Hafta



    Zaman zaman zorlansakta yine ezdik rakibimizi

    Premier Lig 7. Hafta



    Biraz daha şanslı olsak kazanabileceğimiz bir maçtı ama olmadı önümüzdeki maçlara bakıyoruz

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Tebrik ederim Capel süper Eralp Chelseaya kaybetmen normal onun dışında güzelsin.
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  12. #12
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by yunusgs View Post
    Tebrik ederim Capel süper Eralp Chelseaya kaybetmen normal onun dışında güzelsin.
    Aslında ben hırslı adamım istatistiklerden benim kazanmam gerektiği anlaşılıyor ama neyse mesajın için saol bu arada middlesbrough yeni bir sponsorla anlaşma yaptı yeni formamız bu şekilde olucak




    bu arada arta kalan 2 trilyonluk paramla floryadan 50 daire aldım bunların aylık getirisi 250 milyar olucak yavaş yavaş yatırımada başladım.

  13. #13
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    olum nasıl oynamadım ligin 2. haftasında deplasmanda yenmişsin ya takımın maçlarından haberin yok böyle teknik direktör olmaz olsun gidişin güzel

  14. #14
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by anil luque View Post
    olum nasıl oynamadım ligin 2. haftasında deplasmanda yenmişsin ya takımın maçlarından haberin yok böyle teknik direktör olmaz olsun gidişin güzel
    Pardon gözümden kaçmış şampiyon olunca görürsün teknik direktörü
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by Alicanfmfan View Post
    Gayet güzel gidiyorsun tebrikler
    teşekkür ederim alican abi
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by yunusgs View Post
    Takımın sponsoru süper kolonya
    Beyenmene sevindim
    Last edited by Addolorato : 23.Şubat.2008 at 20:06 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)

  15. #15
    Nesil
    2007
    Yer
    Kayseri
    Yaş
    35
    Mesajlar
    7,034

    Default

    Walcott+ parayı reddetmen çok kötü olmuş

  16. #16
    Nesil
    2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    7,745

    Default

    Gayet güzel gidiyorsun tebrikler
    Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir
    Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir

  17. #17
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Takımın sponsoru süper kolonya
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  18. #18
    Nesil
    2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    7,745

    Default

    Hadi maçlarını bekliyoruz
    Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir
    Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir

  19. #19
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Lig Kupası 3. Tur



    Bir rakibimiz daha paramparça sıradaki gelsin lütfeen

    Premier Lig 8. Hafta




    Bazı değerli arkadaşlarımızın( o kendisini biliyo ) kork dediği man. cityde yola geldi capel deldi geçti ağları

    Premier Lig 9. Hafta



    Galibiyeti hakketiğimiz maçta berabere kaldık ama olsun şu an ligte 4. sıradayız

    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by Alicanfmfan View Post
    Hadi maçlarını bekliyoruz
    geldi işte
    Last edited by Addolorato : 23.Şubat.2008 at 20:11 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)

  20. #20
    Nesil
    2005
    Yer
    Çanakkale-17
    Yaş
    44
    Mesajlar
    1,861

    Default

    Bence kupaya odaklan ki kısa yoldan Avrupa'ya git.
    Bir Dost

    Hellbells

  21. #21
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by Hellbells View Post
    Bence kupaya odaklan ki kısa yoldan Avrupa'ya git.
    Öneriniz için saolun ama kupayı almak aslında çok zor bence ligte ilk 7 ye girmek daha kolay gibi.

    Premier Lig 10. Hafta



    İlk yarıda ezik bir oyun 2-0 lık fark vardı ama ben yılmamıştım ikinci yarı siteden aldığım toutatis taktiğini denedim ve sonuç 3-2 gerçekten target men muazzam oynadı yani aliadiere.

  22. #22

    Default

    KardeŞ Total Donİmasyonun YenİlenmİŞ Halİnİmİ Yoksa Eskİ Halİnİmİ Kullaniyosun Bİrde Hangİ Yamayla Oynuyosun Bu Arada Downİng Amc Mİydİ Mc Mİdİ He Bİde İyİ Gİdİyosun BaŞarilar

  23. #23
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by almlyf69ali55 View Post
    KardeŞ Total Donİmasyonun YenİlenmİŞ Halİnİmİ Yoksa Eskİ Halİnİmİ Kullaniyosun Bİrde Hangİ Yamayla Oynuyosun Bu Arada Downİng Amc Mİydİ Mc Mİdİ He Bİde İyİ Gİdİyosun BaŞarilar
    Arkadaşım total dominasyondan vazgeçtim daha farklı bir taktik kullanıyorum:

    Bu İlk 11'im:





    Bu Taktiğim:



    Bu Takım Komutlarım:



    Ayrıca yama kullanmıyorum direk 800 ben downing i AMC olarak kullanıyorum ama asıl yeri sol kanat
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Premier Lig 11. Hafta



    Yine son vuruş beceriksizliği yine 1-0 chelseaden sonra liverpoolada maçın başında kornerden yediğimiz golle mağlup olduk zaten başka pozisyonları olmadı maçta şansımız nedense hiç yok büyük takımlara karşı bu arada deplasmanda puan kaybetmeyip evinde doğru dürüst puan kazanamayan tek takımım heralde

    İç saha formu:


    Dış saha Formu:



    Last edited by Addolorato : 23.Şubat.2008 at 22:07 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Tam bir dış saha takımın Man Cityden korkman lazımdı hala iddaa ediyorum ama kazanmışsın güzel olmuş Tebrikler güzel gidiyorsun bir de bu aralar puan durumunu koyarsan seviniriz.
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  25. #25
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Quote Originally Posted by yunusgs View Post
    Tam bir dış saha takımın Man Cityden korkman lazımdı hala iddaa ediyorum ama kazanmışsın güzel olmuş Tebrikler güzel gidiyorsun bir de bu aralar puan durumunu koyarsan seviniriz.
    Tamam sen yeterki iste puan durumu yunus evet ya herkez deplasmanda kazanamamaktan şikayet eder bende evimde kazanamıyorum ne ters adamım=) korkum yok benim cityden mityden

    Puan Durumu:



    ligte yuvarlanıp gidiyoruz işte napalım...

  26. #26
    Nesil
    2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    7,745

    Default

    Çok güzel gidiyorsun devamını bekliyoruz
    Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir
    Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir

  27. #27
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Süper gidiyorsun valla tebrikler bu sene sonunda seni Şl de görmek isteriz Cityden Mityden korkma tamam
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  28. #28
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Lig Kupası 4. Tur




    Zor maçta rakibimizi yine deplasmanda mağlup ettik

    Premier Lig 12. Hafta



    Kötü oynadığımız maçta şans eseri fark yemedik gerçekten arsenal oyunda çok abartılmış çünkü kale dışında her mevkisiyle harika oynadılar ne defansları hata yaptı 1 kez olsun ne orta sahası top geçirdi sadece forvetleri biraz beceriksizdi.

    Premier Lig 13. Hafta



    Arsenal maçının hıncını güçsüz ve ezeli rakibimiz olan sunderlanddan çıkardık haftalardır formsuz olan downing hat-trick yaparak coştu


    Scharwarzer kontrat yenilemek istemiyor bizde listemize bir kaleci aldık ve şu an kontrat imzalamak üzereyim kaleci meksikalı ve genç umarım work permit alır!!



    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by Alicanfmfan View Post
    Çok güzel gidiyorsun devamını bekliyoruz
    İlgin ve alakan için teşekkür ederim buyur devamı işte...
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    Quote Originally Posted by yunusgs View Post
    Süper gidiyorsun valla tebrikler bu sene sonunda seni Şl de görmek isteriz Cityden Mityden korkma tamam
    Şl zorda uefa da görürsün mutlaka korkmuorm zaten
    Last edited by Addolorato : 24.Şubat.2008 at 18:56 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)

  29. #29
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    31
    Mesajlar
    9,779

    Default

    Güzel gidiyorsun Eralp tebrikler Arsenal vb. takımlar çok abartı malesef
    Gelirken ne getirilir ki giderken ne götürülür?

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yer
    Bursa
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3,484

    Default

    Lig sıralaması guzel, gayet iyi gidiyorsun ama ilerleyen maçlarda mağlubiyet aldıkdan sonra illaki oyuncuların dusuyo eger bu mağlubiyet

    seriye dönerse o zaman işin çok zor olur başarılar dilerim..

Sayfa 2 / 3 İlkİlk 123 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •