Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12
31 ile 55 arası toplam 55 sonuç

Konu: O an içinden ne geçiyorsa..

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    13,628

    Default

    Quote Originally Posted by Ahmet Göktaş View Post
    Hayatında ilk kez bir kızla konuşmuş.
    Ben sen miyim Ahmet.

  2. #2

    Default

    Serkan abi kendi dahil herkesi banlayacak...

  3. #3
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9,473

    Default

    Keşke zamanı ileri alabilsem... Acaba ileride ne yapacağım... Yaşlanınca nası bi tip olacağım.

  4. #4

    Default

    Quote Originally Posted by SAİT71 View Post
    Keşke zamanı ileri alabilsem... Acaba ileride ne yapacağım... Yaşlanınca nası bi tip olacağım.
    Click filmini izle o zaman. ve vazgeç bu isteğinden

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    Malatya
    Yaş
    42
    Mesajlar
    6,236

    Default

    Benden bir tane daha olsa keşke, onu istediğim gibi yönlendirebilsem.

  6. #6
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    1,431

    Default

    Zamanı geri alsak

  7. #7
    Nesil
    2009
    Yer
    ANTALYA
    Mesajlar
    2,731

    Default

    Şu maç bir an önce başlasa...

  8. #8
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul / Samsun
    Yaş
    34
    Mesajlar
    11,543

    Default

    Off kim gidecek şimdi kafeye.
    ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI !

    Bir forum aktifliğini kaybettiği zaman üyeler gider, adamlar kalır. | Pavel Nedved

  9. #9
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,342

    Default

    Kahrolsun D-Smart

  10. #10
    Nesil
    2007
    Yer
    Bafra/Balıkesir
    Yaş
    33
    Mesajlar
    4,061

    Default

    Samsung 3410'da Wifi var mı.

  11. #11
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul/Antalya
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,141

    Default

    başlığı çok yanlış yerlere çekebilirim diye bir düşünce geçti içimden.
    Last edited by nekop : 22.Temmuz.2010 at 23:41

  12. #12
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    13,628

    Default

    Quote Originally Posted by nekop View Post
    başlık çok yanlış yerlere çekebilirim diye bir düşünce geçti içimden.
    Ohannesburg

  13. #13
    Nesil
    2006
    Yer
    Malatya
    Yaş
    42
    Mesajlar
    6,236

    Default

    Şu anda kola içiyorum, içimden o geçiyor peh.

  14. #14
    Nesil
    2009
    Yer
    Samsun
    Yaş
    31
    Mesajlar
    11,040

    Default

    Evede tekim ve açım.Ekmek arası peynir üstüne ketçap

  15. #15
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9,473

    Default

    peynir ve ketçap iyi olur mu ki?

  16. #16
    Nesil
    2009
    Yer
    Samsun
    Yaş
    31
    Mesajlar
    11,040

    Default

    çok seviom ben

  17. #17
    Nesil
    2007
    Yer
    Kayseri
    Yaş
    35
    Mesajlar
    7,034

    Default

    Saçımı yıkasam

  18. #18

    Default

    Şu forvet transferi açıklansa da rahatlasak artık.

  19. #19
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    7,520

    Default

    Kardeşim dediğim insan beni resmen sattı ve inanılmaz sinirliyim.

  20. #20
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara
    Yaş
    36
    Mesajlar
    9,473

    Default

    ulan şu müşteriler çekip gitsede cafeyi kapatıp köye gidip maçı izlesem..

  21. #21
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    7,520

    Default

    Adnan Sezgin nerdesin goçum transfer yap hadi..

  22. #22
    Nesil
    2007
    Yer
    Nilüfer / Bursa
    Yaş
    32
    Mesajlar
    1,997

    Default

    yanayrım .

  23. #23
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    7,520

    Default

    Ah şimdi playstation olsa oynasam Heavy Rain'imi

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    22 | 34
    Mesajlar
    13,628

    Default

    Fm 2010 çalışacak mı acaba

  25. Default

    iş bulmak istiyoruummmm.

Sayfa 2 / 2 İlkİlk 12

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •