Sayfa 255 / 476 İlkİlk ... 155205245253254255256257265305355 ... SonSon
7,621 ile 7,650 arası toplam 14383 sonuç

Konu: Beşiktaş Transfer Haberleri

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    Kesinlikle mantıklı bir transfer, sol ayaklı kanat oyuncumuz yoktu, Q7 ve Simao nun yükü hafifleyecektir. FM de AMLC görünüyordu yanlış hatırlamıyorsam. Acaba Guti yi de yedekler mi diye de düşünüyorum açıkcası.

  2. #2
    Nesil
    2009
    Yer
    Samsun
    Yaş
    31
    Mesajlar
    11,040

    Default

    Ve söz Bobo'da..


    Beşiktaş'ta kalıp kalmayacağı merak edilen Brezilyalı golcü Bobo, ülkesine giderken açıklamalar yaptı..





    Ülkesine giderken havaalanında Lig TV muhabiri Atakan Kurt'a konuşan Bobo'nun açıklamalarından Ajansspor tarafından derlenenler şu şekilde:
    "Görüşmelerimiz devam ediyor. Henüz sonuca varmış değiliz. Varamazsak diye son açıklamamı yapıyorum ama hiçbir şey belli değil. Taratarımıza, bana yardımcı olan arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Beşiktaş'ta devam etme beklentim yüksek. Ama ayrılıklar olabiliyor zaman zaman. Benim isteğim kalma yönünde. Fiyatlarda bir sıkıntı yok. Ödeme koşullarında sıkıntı var ama anlaşağımızı düşünüyorum. Başka teklifler var. Brezilya'ya gidince menajerimle bunları da değerlendğireceğim. Beşiktaş'la görüşmelerimde menajerim yoktu. Başkan ve Serdal Adalı ile görüştüm, bir iki gün içinde bana haber verecekler. Buarada çok iyi zaman geçirdik. Ne eşim ne de ben ayrılmak istemiyoruz. Taraftar benim kalbimin içinde, her zaman da öykle olacak. Her zaman benim yanımda oldukları için onlara teşekkür ediyorum. Çok başarılar yaşadık onlarla. Benim için unutulmaz bu başarılar."

  3. #3
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,861

    Default

    Veli Kavlak haberi doğruysa çok mantıklı bir transfer yaptık, Türk kanat oyuncusuna ihtiyacımız vardı.
    Last edited by ozaniel : 22.Mayıs.2011 at 20:17

  4. #4
    Nesil
    2009
    Yer
    Samsun
    Yaş
    31
    Mesajlar
    11,040

    Default

    EGEMEN KORKMAZ BEŞİKTAŞ'TA

    22.Mayıs.2011 20:00



    Yeni sezonda kadrosunu yerli oyuncularla güçlendirmek isteyen Beşiktaş yönetimi, Trabzonspor'un defans oyuncusu Egemen Korkmaz ile anlaştı.

    Kulüp yetkililerinin Egemen transferini bu gece yada en geç yarın borsaya bildireceği öğrenildi. Konuyla ilgili HABER1903'e konuşan yöneticiler "Egemen ile her konuda anlaştık, kendisinin bugün önemli bir maçı var, ligin bitmesinin ardından transferi borsaya bildireceğiz" dedi.

    HABER1903 okurlarına önemle duyurulur.
    Haberin yayın saatinin 20:00 olarak belirlenmesinin nedeni, transfer haberini yayınlayacağımız Egemen Korkmaz'ın bugün Trabzonspor formasını son kez giyeceği karşılaşmanın başlama düdüğüyle gireceğimize dair verdiğimiz sözden dolayıdır.

    - HABER1903 -
    Not: Haber1903.com Özel Haberidir. Kaynak gösterilmeden kullanılamaz.

  5. #5
    Nesil
    2009
    Yer
    Tarsus
    Yaş
    40
    Mesajlar
    5,258

    Default

    Veli Kavlak ve Egemen Korkmaz doğru hamleler. Ferrari'yi gönderip Ersan'ın da bonservisini alabilirsek stoper sıkıntısı çekmeyiz diye düşünüyorum. Veli ise 2 yıldır istediğim bir futbolcuydu, kanatta iyi işler yapacaktır şans buldukça. Şimdi Guti'ye alternatif bir orta saha ve bir sağ bek kaldı geriye. Bir de Bobo giderse forvet.

  6. #6
    Nesil
    2007
    Yer
    Diyarbakır
    Mesajlar
    5,664

    Default

    Egemen ve Veli transferleri yerli kalitesi açısından gerçekten önemli transferler...

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    7,520

    Default

    Veli bana 2. Erkan Zengin vakasi gibi geliyor ama Egemen cok guzel transfer.

  8. #8
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,861

    Default

    Valla Türk kanat oyuncusu o kadar sınırlı ki 2. Erkan Zengin vakası olma riskini göze alacağız, Egemen de iyi bir yedek bence.

  9. #9
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    Egemen i sol bek izleyip yorum yapabilecek kimseler var mıdır?

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Egemen'e bir türlü ısınamıyorum nedense ama faydalı olabilecek bir isim. Yerli kalitemizi yükseltecektir. hayırlısı olsun her iki taraf için.

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    7,520

    Default

    Egemen'den sol bek filan olmaz bana kalirsa. Ama stoperde cok iyi olacaktir.

  12. #12
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    Sivok-Toraman-Egemen-Atınç a ek olarak... Kemal Tokak-İbrahim Öztürk-Ersan üçlüsünden biri eklenecek gibi. Yeterli olacaktır.

  13. #13
    Nesil
    2005
    Yer
    Hollanda
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1,373

    Default

    Quote Originally Posted by Rehavi View Post
    Sivok-Toraman-Egemen-Atınç a ek olarak... Kemal Tokak-İbrahim Öztürk-Ersan üçlüsünden biri eklenecek gibi. Yeterli olacaktır.
    suan Kiralik olarak oynayan Sezer'de var onu takip eden oldumu bu sezon nasil oynadi. Surekli milli takimin cesitli kategorilerine cagrilan bir isim.

  14. #14
    Nesil
    2007
    Yer
    Diyarbakır
    Mesajlar
    5,664

    Default

    Quote Originally Posted by Rehavi View Post
    Sivok-Toraman-Egemen-Atınç a ek olarak... Kemal Tokak-İbrahim Öztürk-Ersan üçlüsünden biri eklenecek gibi. Yeterli olacaktır.

    Sanırım Tayfur Hoca geçenlerde Atınç'ın kiraya verilmesini istemişti diye bişey biliyorum. Ersan-Kemal Tokak kesinlikle ama kesinlikle a-lın-ma-lı...

  15. #15
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Ersan olsun tabii ki. Hatta Kemal de alınabiliyorsa mükemmel olur aslında

  16. #16
    Nesil
    2006
    Yer
    Mersin
    Yaş
    39
    Mesajlar
    662

    Default

    Quote Originally Posted by anil luque View Post
    Ersan olsun tabii ki. Hatta Kemal de alınabiliyorsa mükemmel olur aslında
    O halde 3'lü savunmaya döneriz. Napoli, CSKA Moskova gibi oluruz. Kenarlarda sıkıntı var hâlâ ve ısrarla savunma oyuncuları her yıl olmasa da sıklıkla değiştiriliyor. Bunu anlayamıyorum...

  17. #17
    Nesil
    2003
    Yer
    Bursa
    Yaş
    43
    Mesajlar
    7,182

    Default

    Quote Originally Posted by bjk_melo_151 View Post
    O halde 3'lü savunmaya döneriz. Napoli, CSKA Moskova gibi oluruz. Kenarlarda sıkıntı var hâlâ ve ısrarla savunma oyuncuları her yıl olmasa da sıklıkla değiştiriliyor. Bunu anlayamıyorum...

    Takımda Simao ve Quaresma varken 3 Lü savunma oynayamayız. Anca şöyLe oLabiLir beLki, Simao 3-5-2 nin forvet arkasında oynar, Quaresma da ikiLi forvetin diğerini oLuşturur o zaman oLabiLir ama da bu da risk.
    ÖLürken BiLe Yanımda oL sevgiLim...

  18. #18
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Quote Originally Posted by bjk_melo_151 View Post
    O halde 3'lü savunmaya döneriz. Napoli, CSKA Moskova gibi oluruz. Kenarlarda sıkıntı var hâlâ ve ısrarla savunma oyuncuları her yıl olmasa da sıklıkla değiştiriliyor. Bunu anlayamıyorum...

    Değiştirilmiyor abi. Alternatif olarak alınacak isimler bunlar. Sezon içindeki rotasyonu sağlamak açısından. Manu her yıl stoper alıyor ama yıllardır Vidic-Ferdi ikilisi banko. Gerektiği zaman da O'shea-Evans-Smalling gibi oyuncular rotasyon sayesinde 11 de sahaya çıkıyorlar. Bizim de amacımız bu. Yani benim görüşüme göre bu olmalı. Eğer kaliteli bir sağ bek alınmayacaksa Rıdvan-Toraman sağ bek dönüşümünde olur. Sivok-Ersan ikilisi stoperde oynar. Egemen-Kemal rotasyon oyuncuları olur.

  19. #19
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Rizespor'da iyi bir performans sergiledi bu sezon Sezer.

  20. #20
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    Ya Sezer var, Atınç ta bir alternatif artık... Ben İbrahim Öztürk ün alınmaması gerektiğini düşünüyorum. Ersan da da fazla fiyat farkı kalmamış, bir şekilde alınacak. Kemal de gelirse ekstrası olur. Forlan transferi olmayınca yine Maicon Bosingwa isimleri dolaşmaya başladı sağ bek için. Mantıklı olan da bu bence. Bunlardan biri alınırsa sadece yedek sol bek eksiğimiz olur, onu da Ekrem çok zorda kalırsak Toraman hatta Ersanla bile kapatmaya çalışırız, gidip ligden bir Türk oyuncuya tonla para ödemeye gerek yok. Birde Atila Turan adı geçiyordu bir zamanlar, o tür birşey de olabilir.

  21. #21
    Nesil
    2006
    Yer
    Mersin
    Yaş
    39
    Mesajlar
    662

    Default

    Quote Originally Posted by Rehavi View Post
    Ya Sezer var, Atınç ta bir alternatif artık... Ben İbrahim Öztürk ün alınmaması gerektiğini düşünüyorum. Ersan da da fazla fiyat farkı kalmamış, bir şekilde alınacak. Kemal de gelirse ekstrası olur. Forlan transferi olmayınca yine Maicon Bosingwa isimleri dolaşmaya başladı sağ bek için. Mantıklı olan da bu bence. Bunlardan biri alınırsa sadece yedek sol bek eksiğimiz olur, onu da Ekrem çok zorda kalırsak Toraman hatta Ersanla bile kapatmaya çalışırız, gidip ligden bir Türk oyuncuya tonla para ödemeye gerek yok. Birde Atila Turan adı geçiyordu bir zamanlar, o tür birşey de olabilir.
    Maicon ve Bosingwa'nın buraya gelebilme olasılığı bir yana, Beşiktaş'la anılması bile gülünç. Darijo Srna, Alan Hutton, Emanuel Eboué gibi oyuncular da gelmez. En can alıcı bölge oldu artık. O bölgede milli takımımızda bile sorun var. Henüz çözemedik. Attila Turan'ı geçen yıl raslantı eseri bir forumda görmüştüm. Umarım yeteneklidir.

  22. #22
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    "SEZER'İ KİMSE GÖRMÜYOR MU?"
    21.Mayıs.2011 12:00

    Fanatik gazetesi spor yazarı Yemen Ekşioğlu, bu akşam oynanacak Gaziantepspor karşılaşması öncesi HABER1903'e konuştu.

    Ekşioğlu yaptığı açıklamada;

    " Beşiktaş için Gaziantepspor maçının önemi yok. Beşiktaş Ziraat Türkiye Kupasını kazandığının ertesi günü ligi bitirdi. Tayfur Havutçu'nun bugünkü sahaya çıkacağı gençlerin devamlılığı önemli. Alınacak skor hiç önemli değil. Zaten farkındaysanız herkes tatile çıkmış durumda. Şimdi beklentimiz şu medyada ki transfer edilmek istenen yıldız futbolcuların netlik kazanması. Benim üzüldüğüm tek nokta Trabzonspor'dan Egemen, Bursaspor'dan İbrahim ve Samsunspor'dan Kemal isimleri yer alıyor. Gözlerinin önünde ki Milli takımın değişilmez ismi Sezer Özmen var. Kimse bu çocuğu görmüyor mu? " diyerek sözlerini tamamladı.

    - HABER1903 -

  23. #23
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    İBRAHİM HOLOSKO TAKASI MI?
    23.Mayıs.2011 0:00

    Beşiktaş, İstanbul Büyükşehir Belediyespor forması giyen İbrahim Akın ile temaslarını hızlandırdı.

    Yeni sezon öncesi transfer çalışmalarını sürdüren Beşiktaş, bugüne kadar Trabzonspor'dan Egemen Korkmaz, Rapid Wien'den Veli Kavlak ve Valencia'dan bonservisi alınma aşamasına gelen Manuel Fernandes ile anlaşma sağladı.

    Kadrosundaki Türk oyuncu sayısını arttımak için temaslarına devam eden Siyah Beyazlı yönetim, teknik direktör Tayfur Havutçu'nun raporu doğrultusunda İstanbul Büyükşehir Belediyespor forması giyen İbrahim Akın ile temaslarını hızlandırdı.

    2004-2007 yılları arasında Beşiktaş'da ter döken İbrahim, Siyah Beyazlı forma ile istenilen performansı sergiliyememiş ve 2007-2008 sezonun devre arasında 1.1 milyon TL bonservis bedeli karşılığında İstanbul Büyük Şehir Belediyespor verilmişti.

    İstanbul Büyük Şehir Belediyespor ile sözleşmesi 30 Haziran 2012'de sona erecek olan 27 yaşındaki oyuncu için girişimlerini arttıran Beşiktaş futbol komitesi, bu sezonun devre arasında İstanbul Büyükşehir Belediyespor'a kiralanan Holosko'nun bonservisi karşılığında İbrahim'i yeniden kadrosuna katmayı planlyor.

    İki kulüp arasında görüşmelerin devam ettiği ve haftasonu kadar bu transfer ile ilgili resmi açıklamaların yapılması bekleniyor.

    DHA

    Gerçekten daha önce bende duymuştum canlı ropörtajda İ. Akın ı istediğini, Tayfur Hoca nın... Holosko yu severim ama buradaki Beşiktaşlılar bile artık adama tepkili ise en ufak hatasında yine ıslıklanacaksa böyle bir transfer mantıklı olacaktır. Hem İbrahim hem solda hem de göbekte oynayabiliyor, belki bu sefer tutar

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Ben inanmıyorum faydalı olacağına abi. Gelecek yedek bekleyecek bekledikçe siniri bozulacak bizimkileri de bozacak.

  25. #25
    Nesil
    2005
    Yer
    Hollanda
    Yaş
    36
    Mesajlar
    1,373

    Default

    Quote Originally Posted by anil luque View Post
    Ben inanmıyorum faydalı olacağına abi. Gelecek yedek bekleyecek bekledikçe siniri bozulacak bizimkileri de bozacak.
    Dogru bunuda göz önünde bulundurmak lazim. Basari için takim olmak arkadaslik falan cok önemli.

  26. #26
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    Tayfur Hoca ya güvenmeliyiz bence artık. Adını medyaya verebilecek kadar istiyor. Keşke daha iyisi olsa ama zaten şu an Holosko da taraftarın tepkisi olan bir oyuncu.

  27. #27
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Ben pek sıcak bakmıyorum abi. Bu arada tribündergi son dakika bilgisi verdi , Rapid Wienle görüştüğümüzü borsaya bildirmişiz Veli Kavlak için. Bu adamın bovservisi elinde değil miydi ?

  28. #28
    Nesil
    2010
    Yer
    İzmir
    Yaş
    38
    Mesajlar
    1,017

    Default

    Hiç bilgim yok. Haber1903 te sadece Beşiktaş ta diye haber geçti ayrıntıları vermediler. 3-4 Gurbetçi gelecekmiş Almanya dan bu hafta sonuna kadar.

  29. #29
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    7,520

    Default

    Besiktas insallah gurbetcileri ortasahaya almaz. Eger alirsa yedekte curuyecekler yuksek ihtimal. Oncelikli kisiler bekler ve stoperdir zaten.

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    5,885

    Default

    Quote Originally Posted by Revolution View Post
    Besiktas insallah gurbetcileri ortasahaya almaz. Eger alirsa yedekte curuyecekler yuksek ihtimal. Oncelikli kisiler bekler ve stoperdir zaten.
    Guti , Simao , Fernandes , Quaresma , Ernst gibi oyuncuların olduğu bir takımda yedek kalmak isterim. Onları seyrede seyrede büyük topçu olurum zaten , sıra bana geldiğinde de çıkar topumu oynarım.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •