+Şanslı bir beraberlikti ne dersiniz hocam
-Bencede ama öne geçmişken bırakmamamız lazımdı.Wedersonun cezalı olması bizi zora soktu sol bekimizde sakatlanınca sol kanatı sol beke çekmek zorunda kaldık
+Pek sırıtmadı gibi üstelik ataklar biraz daha etkili oldu
-Ofansif bek sıkıntımız sağ bekte vardı orayada bir takviye yaptık kaleyede bir takviye yaptık bunların hepsi devre arasında takıma katılacak hedef büyüttük diyebilirim.
+İnşallah takıma faydalı olurlar hocam.Bundan sonra bir yenilik yapıyoruz taraftarın bize yazdığı soruları size soruyoruz
-İyi olur taraftarla iç içe olmuş oluruz
Arkadaşlar soru olarak aklınıza gelenler olabilir laf sokmak isteyebilirsiniz sorduğunuz sorular olursa cevap vericem röportaj arasında soruları bekliyorum yada umut ediyorum inşallah gelir diye
Maçlar güzel gidiyor Akhisar'a göre.
+Avrupa yolunda güzel bir adım oldu hocam
-Bencede güzel oynadık bikoko gerçektende kalitesini belli etti gekas biraz formsuz bu aralar Kereme gün doğdu diyebilirim
+Taraftar yeni marş yazmaya başladı diyorlar ne düşünüyorsunuz
-Teşekkür ediyorum stadımızıda dolduruyorlar klübün kasasına iyi para gelmeye başladı.Onlara şükranlarımı sunuyorum
+Aşkhisar dergimizde satışa sunulduğu ilk gün tüketildi hocam başarı taraftarı çekiyor
-Onlar bizle olduğu sürece başarılı olacağız onları mutlu etmek asıl görevimiz güzel günlere bir adım daha yaklaştık
+Teşekkür ediyoruz hocam size güvenimiz tam
Ligdeki konum harika, o sıralardan düşmemek lazım.
Yeni bir data güncellemesi gelmiş trabzonsporun stadı dahil eklenmiş öyle bir kariyer yapmayı düşünüyorum bodo kariyeri kadar ilgide yok bu kariyere forumda paylaşmayı düşünmüyorum trabzonu ama bellide olmaz dayanamıyorum bazen takip edenlere teşekkür ediyorum
Başarılar, bu kariyerde de Bodo'daki gibi hikaye şeklinde yapsan güzel olurdu. Diyalog olunca sıkıyor adamı biraz.![]()
Maçlar harika![]()