Sayfa 45 / 54 İlkİlk ... 354344454647 ... SonSon
1,321 ile 1,350 arası toplam 1656 sonuç

Konu: Avrupa Kupaları Kura Çekimleri

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,834

    Default

    Quote Originally Posted by uAburak89 View Post
    Kura çekilirken bizim muhtemel adaylarda Bayern yoktu, sebebini çözebilen var mı?
    Son üçte Zenit, Galatasaray, Arsenal kaldı, Arsenal'e Dortmund ve Chelsea çıkamayacağı için biz Bayern'den otomatik olarak kurtulmuşuz. Yaşasın teknik detaylar.

    Bu arada bütün maçlarda 1. torba takımları net favori. Bakalım kaç sürpriz olacak..

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Türkiye
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3,150

    Default

    Yalnız Arsenal her sene favorilerden birini çekiyor 2. turda.

  3. #3
    Nesil
    2011
    Yer
    Madrid
    Mesajlar
    11,116

    Default

    arsenal yine erkenden gidici gibi sanssiz adamlar


  4. #4
    Nesil
    2013
    Yer
    Elazığ
    Mesajlar
    3,531

    Default

    Quote Originally Posted by byariff View Post
    arsenal yine erkenden gidici gibi sanssiz adamlar

    Sağ taraftakiler kesin Çeyrek'te

  5. #5
    Nesil
    2009
    Yer
    Denizli
    Yaş
    33
    Mesajlar
    874

    Default

    Sahi neden Bayern yoktu ?

  6. #6
    Nesil
    2006
    Yer
    ada'dan
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,233

    Default

    United her seferinde en kolayini nasil buluyor anlamiyorum

  7. #7

    Default

    Quote Originally Posted by Bordo61Mavi View Post
    United her seferinde en kolayini nasil buluyor anlamiyorum
    Bunu bak bu forumda bir yerde yazmıştım.
    Yunanistan ve Manchester united.
    Bir de Portekiz takımları.

    Hep iyi kura çekerler bunlar.

  8. #8
    Nesil
    2007
    Yer
    Marmaris
    Mesajlar
    2,130

    Default

    Sanırım Bayern bu çarşamba salı muhabbetinden ötürü olmadı. İyi ki yoktu öldüm öldüm dirildim

  9. #9
    Nesil
    2007
    Yer
    Afyonkarahisar
    Yaş
    45
    Mesajlar
    21,748

    Default

    Bence kura gayet güzel. Çekilebilecek en iyi takımlardan birini çektik. Devre arası mutlaka takviye yapılıp 2 aya kadar hazır hale gelmeliyiz. Şampiyonlar liginde kolay takım yok ama zor ve imkansız arasında kaldığımızda ZOR olan daha kolaydır
    Kopan bir ipe düğüm attığınızda, ipin en sağlam yeri o düğüm olur.

    Ama ipe her dokunuşunuzda canınızı acıtan yer o düğümdür...

    http://www.twitch.tv/nannar_hhc

  10. #10
    Nesil
    2009
    Yer
    Tarsus
    Yaş
    40
    Mesajlar
    5,258

    Default

    Çeyrek Final tahminlerim:

    Barcelona
    M.United
    A.Madrid
    Paris SG
    Chelsea
    R.Madrid
    B.Dortmund
    B.Münih

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,880

    Default

    Hayırlı olsun Galatasaraya. Benim Gönlümden Manchester United geçiyordu ama Chelsea de makul sayılabilir. Ancak sakın Chelsea'nin grup maçlarına bakarak aldanmasın kimse. Gerçekten çok kaliteli isimler var.

  12. #12
    Nesil
    2011
    Yer
    İzmir
    Yaş
    30
    Mesajlar
    13,463

    Default

    Ben Arsenal'in Münih'i eleyeceğini düşünüyorum.Özil tek başına yeter
    Mutluluk sadece paylaşıldığı zaman gerçektir. - Alexander Supertramp

  13. #13

    Default

    http://s7.directupload.net/images/131216/q5x9tar8.swf
    Bu ne ya adamlar bildiğin üzülmüş.

  14. #14
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,880

    Default

    Yalnız şuan oynansa maçlar Olympiacos eler Manchester'ı. Bence 2 sürpriz olur Oly ve Arsenal.

  15. #15
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    32
    Mesajlar
    8,557

    Default

    Galatasaray
    Psg
    Oly
    Barça
    Real
    Arsenal
    Dortmund
    At.Madrid

    Çeyrek finale kalacak takımlar, net
    Screw you guys, I'm goin' home

  16. #16
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,834

    Default

    Şu andaki performanslara göre ManU en iyi kuraydı, Barca ve Bayern de en kötü kuralardı. Kalanlar çok fark etmiyor, hepsi birbirine çok yakın ve zor rakipler. Kimle eşleşirsek eşleşelim açık ara rakip olacaktı zaten. Maçlara oldukça uzun bir zaman var, umut az da olsa neden olmasın diyorum şahsen. Umarım devre arasını çok iyi değerlendiririz, %10'larda gözüken şansımızı arttırabiliriz.

  17. #17
    Nesil
    2006
    Yer
    ada'dan
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,233

    Default

    Swansea cikacak bize, GS Ingiliz cekti bizde Ingiliz cekecegiz

  18. #18
    Nesil
    2010
    Yer
    54 & 34
    Yaş
    37
    Mesajlar
    14,577

    Default

    Hahaha Lütfi reyiz yine vermiş pozunu. Mou bi düşmedi yakamızdan arkadaş. Arsenal'e yine Munih gelmiş yazık yahu. City Barça'yı elerse şaşırmam.

    Manchester City
    Manchester United
    Atletico Madrid
    PSG
    GALATASARAY
    Real Madrid
    Dortmund
    Bayern Munih

    Tur atlayan takımlar olur.

  19. #19
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,834

    Default

    İlk maçımız 26 Şubat'ta İstanbul'da, İkinci maçımız 18 Mart'ta Londra'da oynanacak.

  20. #20
    Nesil
    2010
    Yer
    54 & 34
    Yaş
    37
    Mesajlar
    14,577

    Default

    Bence ilk maçın arenada olması çok iyi eğer gol yemeden alınacak bir galibiyet işimizi kolaylaştıracaktır.Mou'nun Chelsea'si deplasmanda çokta iyi değil bunu başarabiliriz.

  21. #21
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,834

    Default

    E yok artık;

    https://twitter.com/uefacorruption

    Bütün ihtimalleri yazıp silmedilerse çok fena.

  22. #22
    Nesil
    2006
    Yer
    ada'dan
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,233

    Default

    Haci sabah 9'da kapidaymis UEFA'nin en onde kapmis yerini

  23. #23
    Nesil
    2010
    Yer
    54 & 34
    Yaş
    37
    Mesajlar
    14,577

    Default

    Anzhi gelir Trabzonspor'a bayram ederiz.

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    Türkiye
    Yaş
    34
    Mesajlar
    3,150

    Default

    Juventus - Trabzonspor

  25. #25
    Nesil
    2009
    Yer
    Tarsus
    Yaş
    40
    Mesajlar
    5,258

    Default

    Offf, Juventus-Trabzonspor geldi!

  26. #26
    Nesil
    2006
    Yer
    Antalya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,834

    Default

    Vay arkadaş..

    Yalnız Nedved çok iyiydi, adamın psikolojisi bozuldu sayemizde.

  27. #27
    Nesil
    2010
    Yer
    54 & 34
    Yaş
    37
    Mesajlar
    14,577

    Default

    Belliydi o kadar karıştırdı çok belliydi.

  28. #28
    Nesil
    2006
    Yer
    ada'dan
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,233

    Default

    Juventus ciktiya la

  29. #29
    Nesil
    2007
    Yer
    GEBZE!
    Mesajlar
    1,917

    Default

    Chelsea gelebilecek en iyi takımdı. United toparlanır ve nolursa olsun çok etkili olabilecek forvetleri var. Chelseanin iyi bir golcüsü yok Mourinho da bundan dert yanıyor.

    Galatasaray bir sol bek ve çok iyi bir stoper ile turda şansını eşit konuma getirir bana göre. 3 5 2 ile

    Mourinho daha tam takımını oturtamadı genç ve iyi bir kadro var ama seneye çok daha yıkıcı olur bu takım.


    Ts ye Juve çıktı geçmiş olsun, o iş bitti

  30. #30
    Nesil
    2006
    Yer
    ada'dan
    Yaş
    37
    Mesajlar
    9,233

    Default

    Hep o beyaz sacli herif etti, karistirdi Ciro'ya birakmadan kurayi


Sayfa 45 / 54 İlkİlk ... 354344454647 ... SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •