Sayfa 1 / 2 12 SonSon
1 ile 30 arası toplam 55 sonuç

Konu: Hücum Oyuncuları Tartışma Alanı

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    30
    Mesajlar
    12,340

    Default Hücum Oyuncuları Tartışma Alanı

    Bölümde konusu olmayan ve paylaşmaya gerek görmediğiniz (Çok fazla bilinen bir oyuncu olduğu için olabilir, Klübü astronomik bir rakam istediği için olabilir, Etkili bir oyuncu olmasına rağmen çok yaşlı olduğu için vs. gibi nedenlerden dolayı) oyuncularının istatistiki bilgileri, transfer bedelleri, iyi-kötü form durumları gibi konuları bu başlık altında değerlendirelim.
    So what?
    Saike

  2. #2

    Default

    arkadaşlar ben bank asya da KARŞIYAKA yı yönetiyorum bana bank asya ya alabileceğim beni sırtlayacak yada en azından alternatif olabilecek bi ileri uç elemanı söylermisiniz...

  3. #3

    Default

    Çağrı Yarkın

  4. #4

    Default

    hemen bakıcam teşekkür ederim ama daha gelirse sevinirim =)

  5. #5
    Nesil
    2009
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    883

    Default

    Beşiktaş'ta oynayan Edu'yu databaseden silmek lazım. Bir insan bu kadar mı vasıfsız bu kadar mı işe yaramaz olur. Oynatacak pozisyon bulamıyor insan.

  6. #6
    Nesil
    2006
    Yer
    Pekin
    Yaş
    30
    Mesajlar
    12,340

    Default

    Quote Originally Posted by fotosuki View Post
    Beşiktaş'ta oynayan Edu'yu databaseden silmek lazım. Bir insan bu kadar mı vasıfsız bu kadar mı işe yaramaz olur. Oynatacak pozisyon bulamıyor insan.
    Çoğu Beşiktaş'lının Beşiktaş'ı alır almaz yaptığı şeyi yap,kiralık sözleşmesini iptal et.
    So what?
    Saike

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2,145

    Default

    Emenike'yi koyan olmadı yahu.. Nasıl oyunda, deneyen var mı, profilini paylaşacak olan var mı..

  8. #8
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    393

    Default




    Buyur dostum

  9. #9
    Nesil
    2008
    Yer
    Denizli - İzmir
    Mesajlar
    5,434

    Default

    Yeni Emenike Ekigho bu seride. 75 K'ya aldım Denizlispor'a,en iyi transfer seçildi ve beni ligde 4.lüğe taşıdı.30 maçta 16 gol gibi bir istatistiği vardı.
    Daniel Bryan'ın sakalının kılıyız !

  10. #10

    Default

    Emenike'deki bug kalkmış herhalde. Finishin artmış ama alttaki 6 maçta 1 gol istatistiği ve ort. puanı vasat.

  11. #11

    Default

    bank asya'da oynayan arkadaşlara lenny'i önerebilirim serbest olarak kadronuza katabilirsiniz teknik ve çok hızlı bir oyuncu süper lig'e çıktım fiyatını baya bi katladı ve şu ana kadar kendini tutabilen bi savunmacıya rastlamadım adam yaldır yaldır fena koşuyor yav

  12. #12

    Default

    Arkadaşlar forvetimden daha iyi iş yapıyor J. Yobo 24 maç 14 gol. Serdar Kesimal 21 maç 8 gol. Forvetlerim henüz 10 gol barajını geçemiyor. Semih-Bienvenu

  13. #13
    Nesil
    2011
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    2,390

    Default

    Quote Originally Posted by o6uzH4n View Post
    Arkadaşlar forvetimden daha iyi iş yapıyor J. Yobo 24 maç 14 gol. Serdar Kesimal 21 maç 8 gol. Forvetlerim henüz 10 gol barajını geçemiyor. Semih-Bienvenu
    İkisinden de oyunda gram verim alamadım. 2. sezondayım, 3.4m'e Senghor diye bir forvet aldım, yanında da serbestten Diego Costa; forvet demek ne demekmş onu anladım resmen. Semih-Bienvenu ikilisinden cacık olmaz
    "Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil; doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz."

  14. #14
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,812

    Default

    Quote Originally Posted by o6uzH4n View Post
    Arkadaşlar forvetimden daha iyi iş yapıyor J. Yobo 24 maç 14 gol. Serdar Kesimal 21 maç 8 gol. Forvetlerim henüz 10 gol barajını geçemiyor. Semih-Bienvenu
    Quote Originally Posted by lofthei View Post
    İkisinden de oyunda gram verim alamadım. 2. sezondayım, 3.4m'e Senghor diye bir forvet aldım, yanında da serbestten Diego Costa; forvet demek ne demekmş onu anladım resmen. Semih-Bienvenu ikilisinden cacık olmaz
    Bienvenu'nün bendeki performansı :


  15. #15
    Nesil
    2011
    Yer
    İzmir
    Mesajlar
    2,390

    Default

    Quote Originally Posted by Bekq View Post
    Bienvenu'nün bendeki performansı :

    Valla helal olsun, ben 2. sezonumda dayanamayıp bedavaya Cottbus'a yolladım
    "Biz, ilhamlarımızı, gökten ve gaipten değil; doğrudan doğruya hayattan almış bulunuyoruz."

  16. #16
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,812

    Default

    Quote Originally Posted by lofthei View Post
    Valla helal olsun, ben 2. sezonumda dayanamayıp bedavaya Cottbus'a yolladım
    Ben Hedef Oyuncu olarak oynatıyorum sen nasıl oynattın? Alex, Caner, Stoch, Topuz hepsi ona çalışıyor o da her maç en az 1 gol atıyor. Milan'a bile golü var

  17. #17
    Nesil
    2006
    Yer
    İzmir
    Yaş
    35
    Mesajlar
    11,339

    Default

    ben alexle çift forvet oynatıyorum ikinci sezon çok sakatlandı ama birinci sezon patladı resmen


  18. #18

    Default

    Adana Demir Sporla Bank Asyaya çıktım her yere adam lazım

  19. #19

    Default

    Quote Originally Posted by _yoLcu_ View Post
    ben alexle çift forvet oynatıyorum ikinci sezon çok sakatlandı ama birinci sezon patladı resmen

    ne olmuş bu bienvenuya ya maşallah ben dayanamadım yolladım kiralık olarak

  20. #20

    Default



    - Bir Bienvenu performansıda benden olsun Şampiyonluğa taşıdı sağolsun beni. Taraftarlar tarafından yılın oyuncusu ve süper lig gol kralı oldu

    - Macheda'dan Advanced Forward olur mu beyler sizce?

  21. #21
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,812

    Default

    E o zaman benden de gelsin.



    Afrika'nın en iyi 3. forveti seçildi bu sene. Milli takımda Eto'o ile beraber oynuyorlar ilk 11'de.

  22. #22
    Nesil
    2006
    Yer
    İzmir
    Yaş
    35
    Mesajlar
    11,339

    Default

    bi iki sezona tuncay boşta kalıyor muhakkak alın ben serbest aldım takır takır oynuyor

  23. #23
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,812

    Default

    Quote Originally Posted by _yoLcu_ View Post
    bi iki sezona tuncay boşta kalıyor muhakkak alın ben serbest aldım takır takır oynuyor
    Bende Tevez boşa düşmek üzere onu bekliyorum.

  24. #24
    Nesil
    2006
    Yer
    İzmir
    Yaş
    35
    Mesajlar
    11,339

    Default

    Quote Originally Posted by Bekq View Post
    Bende Tevez boşa düşmek üzere onu bekliyorum.
    ah hocam onları hiç sorma bi gelseler ünlü olarak bi sürü eleman alıcam da yanaşmıyolar

  25. #25

    Default



    - Arkadaşlar 2.sezonum ve şöyle bir kadroya sahibim oyunda, ligin başlamasına bir müddet süre var ve şu oyuncular tatildeler. Bienvenu'dan bu oyunumda pek verim sağlayamadım ve yerine yenisini almak istiyorum. Forvet için kafamda ki ilk isim Wilfried oldu. Erick Torres,Anelka gibi isimleride takip ediyorum. Sizce Wilfried iş yapar mı bu taktikte? Hala Vitesse'de ve serbest kalma opsiyonunu kullanmak istiyorum.

  26. #26

    Default

    açıkçası o fiyata Wilfred den daha iyisini bulamazsın.Erick Torres tek forvette hiç denemedim ama sırıtmayacağından eminim.Mali durumun iyiyse bence Torresi koy gitsin olmadı Torres e göre taktik yaparsın

  27. #27

    Default

    Quote Originally Posted by 0xjasaitis View Post
    açıkçası o fiyata Wilfred den daha iyisini bulamazsın.Erick Torres tek forvette hiç denemedim ama sırıtmayacağından eminim.Mali durumun iyiyse bence Torresi koy gitsin olmadı Torres e göre taktik yaparsın
    Kariyer hikayeleri bölümünde, inceleme bölümlerinde o kadar övdüler ki Wilfried'i denemek istedim bu yüzden. Takımıma kattım artık neticesine bakacağız

  28. #28
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    28
    Mesajlar
    3,812

    Default

    Quote Originally Posted by NikolaiBelinski View Post
    Kariyer hikayeleri bölümünde, inceleme bölümlerinde o kadar övdüler ki Wilfried'i denemek istedim bu yüzden. Takımıma kattım artık neticesine bakacağız
    Çok sık sakatlanan bir oyuncuymuş. Denemedim fakat kullananlar öyle söylüyorlar.

  29. #29
    Nesil
    2006
    Yer
    İzmir
    Yaş
    35
    Mesajlar
    11,339

    Default

    alexi denemeni öneririm

  30. #30

    Default

    Şeytan Kulağına Diyerekten Wilfried'den Çok Memnunum



    En Tehlikeli İnsan Az Anlayıp Çok İnanandır. "A.Çehov"

Sayfa 1 / 2 12 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •