Sayfa 1 / 3 123 SonSon
1 ile 30 arası toplam 64 sonuç

Konu: [BİTTİ] Türkçe spikerdeki gol mesajı nasıl olsun? siz karar verin

  1. #1
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,624

    Default [BİTTİ] Türkçe spikerdeki gol mesajı nasıl olsun? siz karar verin

    Merhaba arkadaşlar,

    hepimiz sabırsızlanıyoruz. Türkçe yama her gün biraz daha Türkçeleşiyor. Gün geçtikçe daha da güzelleşiyor. Çoğunuz spikeri benim yaptığımı bilmiyordur. Fm 2005'in spikerini de ben Türkçeleştirmiştim. Kendimi övmek gibi olacak ama bence yaptığım en güzel yenilik takım adıyla beraber çıkan gol mesajını, yani "Inter ve goool" gibi olan mesajı modifiye etmemdi.

    Türkçe FM 2006'daki spikerde de 2005'teki "GOOL GOOOL GOOOOOL !!" mesajını oyunda göreceksiniz. ama bu sefer aklımdan geçen, bu gol mesaj sayısını arttırmak oldu. Yani oyuna bir tane daha gol mesajı eklemek istiyorum. ama bu gol mesajını sizin fikirlerinize sunuyorum. yani işin özü:

    Gol olunca spikerde hangi mesaj gözüksün?

    Buraya yazacağınız gol mesajlarından seçtiğim en iyi 5'ini oylamaya sunacağım.
    En çok oyu alan, 1 (belki de 2) gol mesajını oyuna ekstradan ekleyeceğim..

    Kolay gelsin..

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    istanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    15

    Default

    Top ağlarla buluşuyor ve gooool


    nasıl olur

  3. #3
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul-izmir
    Mesajlar
    0

    Default

    valla fazla bi alternatif yok10dan fazla fikir çıkcağını sanmıyorum aslında...

    futbolcunun ismi ve gooool olabilir mi yoksa zor mu olur?

    örn:

    ronaldinho ve gooooooolll goool gool

  4. #4
    Nesil
    2005
    Yer
    istanbul-izmir
    Mesajlar
    0

    Default

    hatta golden sonra

    yok böyle bir gol.şapka çıkartacaksınız şapkaaa

    gibi laflar eklenebilir mi?

    bu arada çalışma için teşekkürler iori.başarılar.

  5. #5

    Default

    ve goool ve goool muhteşem bir gol


    gol oldu gol oldu golü atanan isim fred

  6. #6

    Default

    Allah'ım bize bugünleri yaşatığın için sana duacıyım..Ağlamak istiyorum yok böle bir gol

    Ercan Taner'in maçlardaki gol diyişi gibi olabilr..Her gool için farklı sölüo ama
    -

  7. #7
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,624

    Default

    Quote Originally Posted by comandanteche

    futbolcunun ismi ve gooool olabilir mi yoksa zor mu olur?

    örn:

    ronaldinho ve gooooooolll goool gool
    bunu denememiştim. olabilir.

    Quote Originally Posted by comandanteche
    hatta golden sonra

    yok böyle bir gol.şapka çıkartacaksınız şapkaaa

    gibi laflar eklenebilir mi?
    o cümlenin aynısı var zaten spikerde.

    Ayrıca Maymuncuk, verdiğin örneğe benzer bir mesaj var golden sonra.

    şunu belirtmemde yarar var. bu söyleyeceğiniz şey, tam gol olunca çıkacak olan mesaj sadece. sonrasındaki mesajlar değil.

    mekara, her gol muhteşem mi kendi kalesine gol atınca bile çıkacak bir gol mesajı olacak bu. yani biraz genel olmalı.

    gncilker, senin kurduğun cümlenin aynısı gol mesajından sonra olan mesajlarda var.

    iyi bişiler çıkıcağa benziyor arkadaşlar

  8. #8
    Nesil
    2003
    Yer
    Yedi Tepeli Şehir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    528

    Default

    "gol oldu gol, kim attı?, xxxx attı...."

  9. #9
    Nesil
    2006
    Yer
    maltepe-ist
    Yaş
    38
    Mesajlar
    183

    Default

    ve top aglarda gooooollllll

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,880

    Default

    ercan taner örneği gibi olsn mesela örn:
    ALEEXXX Goool yok böyle bir gol. harika muhteşem süper bir gol. sahalarda ender görülen gollerden biri kadıköyde görülüyorr.
    oolsa çok mu olurdu ne

  11. #11
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,624

    Default

    arkadaşlar bakın, çıkacak mesaj, her golden sonra çıkacak mesaj.

    mesela bazı fikirlerin olmayacağını göstermek için bir örnek vereyim:

    -bir orta..
    -rio ferdinand kendi kalesine doğru ters bir kafa vuruyor..
    -VE GOOOL MUHTEŞEM BİR GOL !! SAHALARDA ENDER GÖRÜLEN BİR GOL ---> sizin vereceğiniz fikir burada geçerli olacak işte.
    -rio ferdinand golü kendi kalesine attı.

    böyle olmaz ki. her gol için geçerli olacak diyorum. "sahalarda ender görülen bir gol" kalıbı zaten güzel gollerden sonraki mesajlarda var. ama ben sizden direk gol mesajında ne gözüksün diyorum.

    emirduman, senin yazdığın mesaj, gol mesajından sonraki mesajlarda mevcut.

  12. #12

    Default

    Quote Originally Posted by iori
    arkadaşlar bakın, çıkacak mesaj, her golden sonra çıkacak mesaj.

    mesela bazı fikirlerin olmayacağını göstermek için bir örnek vereyim:

    -bir orta..
    -rio ferdinand kendi kalesine doğru ters bir kafa vuruyor..
    -VE GOOOL MUHTEŞEM BİR GOL !! SAHALARDA ENDER GÖRÜLEN BİR GOL ---> sizin vereceğiniz fikir burada geçerli olacak işte.
    -rio ferdinand golü kendi kalesine attı.

    böyle olmaz ki. her gol için geçerli olacak diyorum. "sahalarda ender görülen bir gol" kalıbı zaten güzel gollerden sonraki mesajlarda var. ama ben sizden direk gol mesajında ne gözüksün diyorum.

    emirduman, senin yazdığın mesaj, gol mesajından sonraki mesajlarda mevcut.
    evet iori haklı kendi kalesine gol atılıncada aynı şey çıkacak ve "yok böyle bir gool" yaarsa saçma olur...

  13. #13
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,880

    Default

    haklısın galiba ben hatırlıyorumda geçen yılki yamada wardı bişi boş kaleye golu atıyo spikerde muhteşem bi gol diodu

  14. #14
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,624

    Default

    Quote Originally Posted by FenerBahceLi
    haklısın galiba ben hatırlıyorumda geçen yılki yamada wardı bişi boş kaleye golu atıyo spikerde muhteşem bi gol diodu
    golden sonra muhteşem bir gol oldu kalıbı var ama bu kalıbın hangi golden sonra çıkacağına oyun karar veriyor.

    neyse arkadaşlar, bence şu ana kadar seçebildiğim en güzel mesaj comandanteche'den geldi.

  15. #15
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,880

    Default

    mesela uzaktan bi gol olduğunda mesela 30-40 metreden bi gol olduğunda spiker topa vurduğu anda gol olmadan topuz süzülüş halinde iken koca bi "bu arada OOOOOOOOO Muhteşem bi gol atıılar die bilir

  16. #16
    Nesil
    2004
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    31
    Mesajlar
    0

    Default

    Top ağlara gidiyor ve xxxxxx takımı 1-0 öne geçiyor nasıl?

  17. #17
    Nesil
    2003
    Yer
    Manetheren
    Yaş
    36
    Mesajlar
    2,624

    Default

    golden sonraki mesajlarda dediğin var alkaweb.

    daha yaratıcı bi fikir yok mu

  18. #18

    Default

    xxx vurduuu ve goooool

  19. #19

    Default

    gollere göre değişitiyor sloganlar..Bazı gollerde(genelde cok atak yapılıp gollerde işte girdi sonunda diye yazı var)

    bazılarında (gool gool gool diye var)

    bazılarında harika bir gol diye var..

    bunları değiştirirsek,
    ilk dediğimde hele şükür gibi ifadeler
    hatta kontradan vurdu ifadesini "ATAMAYANA ATARLAR" gibi bişey de yapabilirz
    -

  20. #20

    Default

    golden sonra ağlamak istiyorum dese fena olmaz

  21. #21

    Default

    ve ya gooooooooooooooooolllllll kapak olucak bir gol , gelişinden belliydi mukemmel bir gol

  22. #22

    Default

    Gol **** gol gol işte gol ak gol

  23. #23
    Nesil
    2005
    Yer
    Istanbul/Moskova
    Mesajlar
    404

    Default

    Ve bu arada gol oldu

  24. #24
    Nesil
    2005
    Yer
    Ankara
    Yaş
    38
    Mesajlar
    697

    Default

    Meşin Yuvarlak Filelere Gidiyor Sayın Seyirciler

  25. #25

    Default

    XXX Golü Buluyor!
    Ve Gooool!
    Top Ağlarda ve Goool!

    Gibi önerilerim var. İyi çalışmalar.

  26. #26
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    29
    Mesajlar
    42

    Default

    "Anelka ve goooolllll .Anelka attı 2-0 oldu Fenerbahçe 2-0 önde" gibi bişey de olabilir

  27. #27
    Nesil
    2001
    Yer
    Istanbul
    Yaş
    40
    Mesajlar
    2,816

    Default

    Gol

    çok mu klasik oldu. ingiliz spiker hesabı
    Mustafa Budak
    Turksportal



    "Büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır.
    Bugün yarına dünle beslenerek yol alır"
    Bertolt Brecht

  28. #28

    Default

    Quote Originally Posted by Vieri
    Gol

    çok mu klasik oldu. ingiliz spiker hesabı
    evet en iyisi GOL olsun. VİERİ sen snaırım gol sonrasının özetini çıkardın

  29. #29
    Nesil
    2003
    Yer
    Yedi Tepeli Şehir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    528

    Default

    Lafı uzatmadan durumu direk belirtiyor....

    Eski TRT maçlarında da benzeri bir durum varmış izlediğime göre...

    "Evet, Metin, Metin geçti, Metin vuruyor.... Gol...Galatasaray 2-1 önde..."

  30. #30
    Nesil
    2005
    Yer
    İstanbul / Samsun
    Yaş
    29
    Mesajlar
    11,544

    Default

    bence " ooooo yessss mükemmel bir goool
    ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI ! ultrAslan UNI !

    Bir forum aktifliğini kaybettiği zaman üyeler gider, adamlar kalır. | Pavel Nedved

Sayfa 1 / 3 123 SonSon

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •