1 ile 26 arası toplam 26 sonuç

Konu: Fm 09 Fenerbahçe Ses Paketi

  1. #1

    Default Fm 09 Fenerbahçe Ses Paketi

    Fenerbahçemiz İçinde Bir Sound Pack Çalışmamı Paylaşmak İstedim.

    İçindekiler:
    Fenerbahçe Tezahüratları
    Kadıköy Gol Sonrası Şarkısı (to brazil)
    Penaltı, Ofsayt, Oyuncu Değişikliklerinde Stad Spikeri.

    Kurulum:
    Rardan Çıkan Dosyaları;
    Program Files/Sport İnteractive/Fm 2009/Data/Sounds/Default İçine Atıyoruz Vede Çıkan Soruya Tümüne Evet Diyoruz
    (Eğer Atmadan Önce Dosyanın İçindeki Kickler Ve Half Start Finish Düdük Sesleri Hariç Herşeyi Temizleyip Atarsanız Daha Kullanışlı Oluyor Yoksa Tezahüratlar Duyulmuyor.)

    Ve DOWNLOAD
    Last edited by barahir : 18.May.2009 at 19:46 Reason: Siteye eklenip konu onaylanmıştır..

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul - Tokat
    Yaş
    31
    Mesajlar
    2,880

    Default

    Yama için teşekkür ederiz.. denemeye değer gerçekten..

  3. #3

    Default

    Teşekkürler güzel bir yama gerçekten ..

  4. #4
    Nesil
    2008
    Yer
    Karabük
    Yaş
    28
    Mesajlar
    7,951

    Default

    eğer rica etsem galatasaray için de aynı tarz bişeyler yapabilir misiniz lütfen

  5. #5

    Default

    Gs'li Değilim Ama Galatasaraylı Bir Arkadaşımız Yapmaya Niyetlenirse Yardım Edebilirim

  6. #6
    Nesil
    2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    7,745

    Default

    Galatasaray için yapmanı bekliyoruz hatta 4 büyüklerinde
    Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir
    Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir

  7. #7
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara - Kars Arası (=
    Mesajlar
    467

    Default

    herkes kendine yapsın eline saglık kardesim

  8. #8

    Default

    Fenerbahçeli olduğum için tribün kayıtları filanda bol yani malzeme var elde

  9. #9
    Nesil
    2007
    Yer
    Bursa
    Mesajlar
    7,745

    Default

    Bana ulasabilirsen , malzeme daha da cogalabilir
    Nush İle Uslanmayanı Etmeli Tekdir
    Tekdir İle Uslanmayanın Hakkı Kötektir

  10. #10

    Default

    Arkadaşlar bu dosyayı nasıl indireceğimi hala anlamış değilim yetkili arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.

    verdiğiniz linke tıklıyorum anasayfaya gidiyorum dosyayı indirmek için tıklayınız yazan resime tıklıyorum şöyle bir yazı çıkıyor "FM 09 Fenerbahçe Ses Paketi dosyasını rapidshare.com üzerinden indirme işlemi, rapidshare.com üzerinden dosyayı bilgisarınıza indirin." ne yapmam gerekiyor ?

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    Aydın #09, Ankara #06
    Yaş
    33
    Mesajlar
    6,751

    Default

    Google Reklamları yazan yerin altında küçük bir yazı var MAVİ tonla İNDİR. Ona tıklarsan yönlenecektir.

  12. #12

    Default

    Vay anasını kör olmuşum haberim yok
    Çok teşekkürler crespo009

  13. #13

    Default

    tşkkkkkk sprr

  14. #14
    Nesil
    2007
    Yer
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    17,272

    Default

    kardesim eline saglık güzel calısma olmus.
    .
    .
    .
    Birleştirilen Mesaj:
    kardesim içine baktım. Cok sayıda tezahürat olmasına karsın neden hep iki tane duyuluyor.
    Last edited by GeorgeWeah : 23.May.2009 at 16:23 Reason: Mesajınız Otomatik Birleştirilmiştir. (Turksportal Yönetimi)
    TariboWest

  15. #15

    Default

    evet ya iki tane marş sölnio sadece bide devre arasında çalan şarkılar maç esnasında çalıo

  16. #16

    Default

    Olaylara göre tezahürat yapıyorlar ondan olabilir vede bazı marşlar uzun olmuş ve üst üste biniyor. v2'de daha iyisini yapmaya çalışıyorum yakında onuda yayınlıcam şimdilik bununla idare edicez

  17. #17
    Nesil
    2006
    Yer
    İsTaNBuL-BaKıRKöY
    Yaş
    34
    Mesajlar
    109

    Default

    sarı lacivert şampiyon fenerde olmalı maçın sonlarında güzel olurdu yaniii=)

  18. #18

    Default

    Önerilere ve göndericeğiniz dosyalara açığım yeni bir paket üzerinde uğraşıyorum en geç 1 haftaya yayınlayacağım inş.

  19. #19
    Nesil
    2007
    Yer
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    17,272

    Default

    kardesim o marsların öyle calmasının 2 nedeni var bence birisi cocuklar inanın 2 dakika diğerkiler 30 sn ye bi de birinin sesi cok yüksek birinin az yani sonucta 2 tane duyuluyor. Ben bu işlerden pek anlamam ama bi de mesela deplasmandayız. Burası Kadıköy burdan cıkıs yok diyo gercekcilik kalmıyo veya penaltıda evimde manchesterle oynuyordum penaltı caldı hakem. Türk spkiker hic sevinir mi öyle sacma oluyor yani bazı seyler. Bu dediklerimi düzeltirsen v2 süper yama olur. Saygılarımla
    TariboWest

  20. #20

    Default

    ancak rakibin golüyle senin golün filan ayrılmıyor olsa orda kötü olmuş soundlar Oyun normal sesteyken anlaşılmıyor sadece alkışladıkları için ama deplaman-ev gibi ayrımlar yok o yüzden böyle oluyor ancak ses sorununu ayarlamaya çalışıcam.

  21. #21
    Nesil
    2007
    Yer
    İzmir
    Yaş
    31
    Mesajlar
    17,272

    Default

    Quote Originally Posted by skylife View Post
    ancak rakibin golüyle senin golün filan ayrılmıyor olsa orda kötü olmuş soundlar Oyun normal sesteyken anlaşılmıyor sadece alkışladıkları için ama deplaman-ev gibi ayrımlar yok o yüzden böyle oluyor ancak ses sorununu ayarlamaya çalışıcam.
    en azından penalty sesi olmasın. Cünkü cok moral bozuyo. Ben penaltı yaptım ama bi de ne duyayim :d Penalty verdi verdi falan güzel olmuyor yani
    TariboWest

  22. #22

    Default

    tesekkürler..

  23. #23

    Default

    dosyayı indirdim en kısa zamanda deneyeceğim teşekkür ederim.

  24. #24

    Default

    teşekkürler emeğin için...

  25. #25

    Default

    dostm bi de ben oyunun kendi ses dosyalarını silemedm benm normal program files/sports interactive..... içinde sounds yok direk belgelerm/fm 2009 onun içinde war oyunun kendi ses dosyalarını nasıl silicem?senin seslernle oyunun kendi sesleri karışıyo...

  26. #26

    Default

    Sağol......

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •