1 ile 21 arası toplam 21 sonuç

Konu: Jonathan Cristaldo | FC | 20 | 600 K

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    MeRSiN
    Mesajlar
    1,818

    Default Jonathan Cristaldo | FC | 20 | 600 K



    Ad = Jonathan Cristaldo
    Yaş = 20
    Mevkii = FC
    Takımı = Velez
    Değeri = 600 K
    Satış Parası = 2.5 M € (en fazla)


    2010'un en iyi genç yeteneklerinden biri 20 yaşında olmasına rağmen harika özelliklere sahip.İnanılmaz goller atabiliyor hemde ilk sezon.1 sezon içerisinde değerini 7-8 katına çıkarabiliyor.Harika bir para makinası olarakta görülebilir.
    Last edited by DisCo : 10.December.2009 at 04:54

  2. #2
    Nesil
    2007
    Yer
    Ankara - Kars Arası (=
    Mesajlar
    467

    Default

    Fenerbahceye aldım alternatif bi yedek 2 ,2 bucuk milyona aldım bende 2. sezonun ortasında 6,7 milyon civarında satmıstım (=

  3. #3
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    33
    Mesajlar
    3,705

    Default

    Sanırım bazı özellikleri boş bırakılmış bende aşağıdaki gibi çıktı.

  4. #4

    Default

    Bazı özellikleri random. NTV'de birkaç maçına rastlamıştım. Ceza sahası içinde etkili fakat abartılı yapıldığını, Palacio gibi Genova ayarında bir takıma gideceğini düşünüyorum

  5. #5
    Nesil
    2006
    Yer
    Bitlis
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,290

    Default

    bende finishing 12 görünüyo.bi forvet oyuncusunun finishing i random yapılmış olabilir mi acaba?

  6. #6

    Default

    Quote Originally Posted by serwan View Post
    bende finishing 12 görünüyo.bi forvet oyuncusunun finishing i random yapılmış olabilir mi acaba?
    Aynen bendede 12 gözüküyor ve 19 yaşında

  7. #7
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    6,675

    Default

    Ca'yı yüksek verip randomlamışlardır.
    Football Manager araştırmasında gözlemlediğiniz eksiklikler ve hataları bildirebilirsiniz. Yazdıklarınız araştırma sorumluları tarafından değerlendirilecek ve veri tabanı üzerinde gerekli düzenlemeler yapılacaktır.
    Futbolcu Bilgileri
    Oyuncu profillerini buraya tıklayarak görebilirsiniz.

  8. #8
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,895

    Default

    Açıkçası ilk 11 oyuncusu değil.. Ancak iyi bir yedek olabilir.. O bile olmayabilir.. Oradaki özellikleri bende hiç çıkmadı.. 15 olan özelliği bile yok.. Gözlemcim 2,5 yıldız verdi..

    Ancak alıp-satma işleminde kullanılabilir
    Sentugo.

  9. #9
    Nesil
    2006
    Yer
    11
    Mesajlar
    2,481

    Default

    İsterse finishing 40 olsun, fiziksel özellikleri bu kadar zayıf olan bi forveti yedek klübesine dahi sokmam.Kaldı ki mental özellikleride vasat.Heading16 Jumping13 - Strenght 8 olduktan sonra maalesef profilde gözüken yüksek rakamdan başka bişey ifade etmiyo.Ve stamina, balance.Benim bi forvette dikkat ettiğim önemli hususlardan.Bu ve bu tip forvetler, ben ve benim gibi tek forvetli sistemlerde oynayan arkadaşlar için çöpe gitmiş transfer ücretinden başka bişey olmaz. Denemesi bedava

    - Rıdvan Dilmen : "Brezilya Milli Takımı'nın sol beki fazla oynayamıyor Fenerbahçe'de, sebep?"

    - Aykut Kocaman : "Brezilya Milli Takımı'nın sol bekinin bunu düşünmesi lazım."

  10. #10
    Nesil
    2006
    Yer
    Malatya
    Yaş
    37
    Mesajlar
    6,236

    Default

    Evet maç çeviren bir oyuncu ama bana maç içinde pek gözükmüyor gibi geldi. Gol atmaya atıyor ama.. Sanırım istikrarsız.

  11. #11
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,741

    Default

    Quote Originally Posted by Lim10 View Post
    İsterse finishing 40 olsun, fiziksel özellikleri bu kadar zayıf olan bi forveti yedek klübesine dahi sokmam.Kaldı ki mental özellikleride vasat.Heading16 Jumping13 - Strenght 8 olduktan sonra maalesef profilde gözüken yüksek rakamdan başka bişey ifade etmiyo.Ve stamina, balance.Benim bi forvette dikkat ettiğim önemli hususlardan.Bu ve bu tip forvetler, ben ve benim gibi tek forvetli sistemlerde oynayan arkadaşlar için çöpe gitmiş transfer ücretinden başka bişey olmaz. Denemesi bedava
    Katılıyorum, tek forvetli sistemde oynuyorum ve çöpe giden 6 m Euro'm var şu anda. Buradaki önerilere dayanarak aldım fakat, boş bir oyuncu bana göre. 6 maç oynattım sadece 2 asisti var.
    Quote Originally Posted by emrah44 View Post
    Evet maç çeviren bir oyuncu ama bana maç içinde pek gözükmüyor gibi geldi. Gol atmaya atıyor ama.. Sanırım istikrarsız.
    Maçıda çeviremiyor, üstelik tempoyu düşürüyor. oyunu yavaşlatıyor. karşı karşıya bir ton pozisyon harcadı. Alım-Satım yönünden finans olarak katkı sağlayabileceğine inandığım genç bir futbolcu bundan sonra benim için.


  12. #12
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,895

    Default

    Dediğim gibi özelikleri sabit olmadığı için ne olacağı belli olmaz.. İyibir gözlemcinizin youmları ile takıma katın derim..

    Zaten 09 'da da çok iyi değildi
    Sentugo.

  13. #13
    Nesil
    2009
    Yer
    Boykot Turksportal
    Yaş
    29
    Mesajlar
    4,495

    Default

    physical özelliği nerdeyse vasat olduğu için buyuk takımlar pek tercıh etmez

  14. #14
    BHARISH Misafir

    Default

    Ben açtığım iki farklı oyunda bu kadar farklı sayısal değerlerle çıkmasını anlayamadım.İlk açtığım oyunda arkadaşların belirttiği gibi 12-15 civar rakamlarla ifadeliydi ve tavsiye edilmesine anlam verememiştim ama şimdi açtığım oyunda müthiş abartı.

  15. #15

    Default

    oyunda aldim Kayserispora ligde 34macta 32gol atti.. yani bir ara sasirdim boyle birseymi olur diye.. bende istikrarliydi.. onu oyle oynadigini gorunce kafam gitti arjantinli genclere...

    buyuk bir ihtimalle randomladilar sizlerin dedigi gibi..

  16. #16
    Nesil
    2007
    Yer
    Samsun
    Yaş
    29
    Mesajlar
    111

    Default

    fm 2010'da Galatasaraya alınıp ,tek forvet yapılıp ardından da tam forvet tipinde oynatılırsa akla zarar sayıda gol atıyor.Tarafımdan denenmiştir.Efsane oldu adam

  17. #17
    Nesil
    2007
    Yer
    Samsun
    Yaş
    29
    Mesajlar
    111

    Default

    Benim kariyerimde 6 yıl benim takımımda top koşturan Cristaldonun istatistikleri
    Üstelik tek forvet oynatıyordum

  18. #18
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    27
    Mesajlar
    8,557

    Default

    Valla bende özellikleri itibariyle standart bir forvet gibi gözükse de atıyor yani adam
    Screw you guys, I'm goin' home

  19. #19
    Nesil
    2007
    Yer
    Samsun
    Yaş
    29
    Mesajlar
    111

    Default

    evet özellik olarak çok iyi görünmese de mental özellikleri çok iyi.aslında oynadıkça da özellikleri yükseliyor.3 milyona mal edilen bi forvet sonuçta almayan hata yapar.

  20. #20
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul/Denizli
    Yaş
    33
    Mesajlar
    14

    Default

    Özellikleri bende iyi çıktı denilebilir. Ama özelliklere göre çok üst düzey futbol oynuyor. Hugo Almeida'nın yedeği olmasına rağmen girdiği her maçta golünü attı ve kaçınılmaz olarak ilk onbir oldu Son şampiyonlar ligi maçında da gollerini attı. Tavsiye ederim gerçekten iyi oyuncu...


  21. #21
    Nesil
    2010
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    2,805

    Default

    Oyundan oyuna deişen özellikleri var bu adamın çok ilginç bi oyuncu

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •