1 ile 23 arası toplam 23 sonuç

Konu: Cem Sultan | 18 | ST|

  1. #1
    Nesil
    2009
    Yer
    Istanbul
    Mesajlar
    5,502

    Default Cem Sultan | 18 | ST|

    İsim: Cem Sultan

    Ülkesi : Türkiye

    Oyunda başlangıç yaşı : 18

    Takımı : Galatasaray Alt yapısı :

    Oynadığı Mevki : ST



    Bundan daha iyide gelişebilir.Kiralık göndermeden kendim alt yapıdan yetiştirdim ve en son halini aldı.


  2. #2

    Default

    benim oyundada parasızlıktan dolayı yedek forvetti 2. sezondo ve 44000€ maaş alıyodu

  3. #3
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    27
    Mesajlar
    7,621

    Default

    cem sultana doping vermişler

  4. #4
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,568

    Default

    FM deki galatasaray kariyerlerimde değişilmez adamım. müthiş gelişiyor ve yasına ragmen cok iyi maçlar cıkarabılıyor. eger takımınızın koçları çok iyiyse ve antreman tesislerinin mükemmelse bu oyuncu dünya çapında olabilir

  5. #5

    Default

    karşıyakaya tüm uğraşlarıma rağmen ilk sezonda getiremedim müthiş yetenek

  6. #6

    Default

    2012 sezonundayım bir bakıyım dedim boşta yatıyor elaman sizce alsam mı





    Gençlerbiliğiyle oynuyorum

  7. #7
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    3,895

    Default

    ok kardeşim artık alma, 20 yaşına gelmiş ve oynamamış.. Gelişmez artık.

    Benim oyunda 151 pa sı var.. Ve gelişti. Ama çok uçuk bir şey olmuyor ama oyunu iyi.
    Sentugo.

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by sentugo View Post
    ok kardeşim artık alma, 20 yaşına gelmiş ve oynamamış.. Gelişmez artık.

    Benim oyunda 151 pa sı var.. Ve gelişti. Ama çok uçuk bir şey olmuyor ama oyunu iyi.
    Tüh 2012 yılında şöyle sağlam topçu bulamadım.Bu geliştirme işini nasıl yapıyorsunuz benimkiler gelişmiyor yada sadece gençlerin bir kaç özelliğii sadece 1 tane yükseliyor

    Birde bazı oyuncuların yetenekleri düşüyor ne yapmalıyım ve PA ne oluyor nerden bakılıyor


    Çok sordum

  9. #9
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,568

    Default

    Quote Originally Posted by project42 View Post
    2012 sezonundayım bir bakıyım dedim boşta yatıyor elaman sizce alsam mı





    Gençlerbiliğiyle oynuyorum
    oyunu ilk açtığında da zaten profili bu şekilde bundan bi cacık olmaz daha

  10. #10
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,568

    Default

    Geliştirme işi tesisler sayesinde oluyor antrenman koçlarının çok iyi olması lazım ve sonuç olarak takımın antrenman bölümüne girince yıldız seviyelerin yüksek olmalı sonrasında ise oyuncular gelişiyor.

    PA ya gelince : Potansiyel Ability yani potansiyel yetenek de denebilir buna

  11. #11
    Nesil
    2007
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    34
    Mesajlar
    1,568

    Default

    Bu da benim Cem Sultan


  12. #12

    Default

    Sıcak sıcak fotoğraf ekliyeyim. Daha ilk sezonum hazırlık maçlarında oynattım... Sonuç..





    İleride çok daha iyi olacağı kesin..

  13. #13
    Nesil
    2007
    Yer
    Adana
    Yaş
    30
    Mesajlar
    6,570

    Default

    adanademirspor oyunumda boşa düşmesiyle birlikte deneme fırsatı buldum. forvette italyan beretta ile birlikte oynattım ve iyi sonuçlar aldım. ilk 2 yıl alt ligler için iyi, sonraki yıllar tsl düzeyine geliyor. 4-5 yıl yararlanıp 5 m avro'ya satmıştım.
    (/s)

  14. Default

    Altay ile süper lige çıkmamda önemli bi rol oynadı 1 yıl kiralamıştım.

  15. #15

    Default

    Quote Originally Posted by uaeren1905 View Post
    Sıcak sıcak fotoğraf ekliyeyim. Daha ilk sezonum hazırlık maçlarında oynattım... Sonuç.
    İleride çok daha iyi olacağı kesin..
    Hocam sözleşmesini uzat derim 2011 bitmek üzere...Ben direk 2015 yaptım..

  16. #16

    Default

    Bendeki Cem sultannın bitiricilik 17 oldu sevillaya kiraladım.Adam Luis Fabiano ile çalışmıştı..

  17. #17
    Nesil
    2009
    Yer
    Manisa
    Mesajlar
    3,686

    Default

    Fm 2007 den sure gelen bir manyak diyebilirim. Hele FM 2007 de daha 17 yasindayken degeri 6.5 M di Fenerbahcedeydi. Serbest trasfer ile gitmisti.

  18. #18

    Default

    Quote Originally Posted by bommel View Post
    Hocam sözleşmesini uzat derim 2011 bitmek üzere...Ben direk 2015 yaptım..
    İyi hatırlattın valla ben hiç sözleşmeye dikkat etmemişim..

  19. #19
    Nesil
    2005
    Yer
    Samsun
    Mesajlar
    5,498

    Default

    2008 de çok iyiydi fakat 2010'da alakası yok desem yeridir.
    20 Ocak 1989 - Onların formaları vardı , Taraftarları için terlettikleri.

  20. #20
    Nesil
    2009
    Yer
    Istanbul
    Mesajlar
    5,502

    Default

    Ben ilk Galatasaray kariyerimde yeteneğini keşfedememiştim.Yaklaşık 22 yaşında cıkardım a takıma.Daha önceden cıkartsaydım cok daha iyi gelişirdi.Aguero zarate ile çalıştı.
    Steam: briannn07
    PS4: Swoldern

  21. #21

    Default

    Potansşyeli olan en genc Türk forvetlerden biri.
    Fenerde alt yapıya onem wersede fenerle oynarken alt yapıdan adam alabılelım gs le basladınmı genc aramana gerek yok hepsı altta war fenerde ılla satın alcan.
    nese fazla costum bu konu cok uzar
    Last edited by Lim10 : 01.August.2010 at 20:41 Reason: q?

  22. #22
    Nesil
    2009
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,250

    Default

    Ortak kariyerde ilk sezonda forvet sakatlıklarım yüzünden ilk 11 oynatmıştım 5 maçta. Ve her maç gol attı. Sezon da o 5 maçtan sonra bitti ve Barcelona 3.4M teklif yaptı. Başkan da cimri mi ne, hemen kabul etti bana kalmadan :x

    Oyunculara doğru görevleri verebildikten sonra çok iyi oynatabilirsiniz Cemcağızımı.

  23. #23
    Nesil
    2007
    Yer
    Marmaris
    Mesajlar
    2,131

    Default

    yok arkadaş bi gıgım bile gelişmiyo bende :S

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •