Koné: ‘Ik heb geen trek in Turkije’
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 14 augustus om 22:39
Arouna Koné vertrekt niet naar Turkije. Een delegatie van Galatasaray was dinsdag in Eindhoven om de PSV’er voor meer dan tien miljoen euro te strikken, maar stuitte op het negatieve antwoord van de aanvaller. ');

“Ik ga er niet naartoe”, vertelde de Ivoriaan aan het
Algemeen Dagblad. “Ik wil bij PSV blijven. Hier speel ik Champions League, ik wil helemaal niet weg. Het zal allemaal wel.”
De Turkse club meldde zich de afgelopen dagen bij PSV met een bod van dertien miljoen euro. De Eindhovenaren namen de Afrikaan twee jaar terug nog voor negen miljoen euro over van Roda JC en gaf hen daarom toestemming om hem te benaderen.
“Galatasaray wilde heel ver gaan’’, bevestigt technisch directeur Stan Valckx. “Ik denk dat wij er met die club wel uit waren gekomen. Maar de speler wil niet, dan houdt het op. Ronald Koeman heeft met hem gesproken en ik ook. Hij wil hier blijven en dat is ook prima, want Koné hoeft helemaal niet weg. Dan is het in principe van de baan.’’
“In Turkije wachten twintig miljoen fans van Galatasaray op Koné”, vertelde Haldun Üstünel, bestuurslid van Galatasaray. “Koné is snel en sterk. Hij is een erg talentvolle speler. Als je de wedstrijden in de Champions League of op het WK met Ivoorkust ziet, dan weet je genoeg. In Turkije is hij zeer populair, ook al omdat hij moslim is. Alle fans willen graag dat hij naar ons komt.’’
.
.
.
Birleştirilen Mesaj:
Bence kesin yatti transfer.. bu haberde kone ben galatasaraya gitmiyom diyorrrrr...