Originally Posted by EndoplazmiK RetikuluM Valla maaş bütçesi çok az Yönetim sağ olsun 25 yıl sonra şampiyon olmamıza rağmen 6 Mn £ transfer 48 Mn £ maaş bütçesi verdi. Finans kötü olduğu için böyle tabii bir dahaki sezon düzelecektir büyük ihtimalle
Forum Rules