Originally Posted by Nedvedmania Sayın Börk. Halkı Yanıltmaktan Suçlusunuz Bizimle Gelin Lütfen. Ben bir şey yapmadım.Dedeler yaptı.
"insanı kirleten, ağzına giren değildir. ağzından çıkandır insanı kirleten."
Forum Rules