Originally Posted by izmer96 Adebayor'uda unutmamak lazim kadro yaparken Adebayor gelmeyecekmiş.Türkiye'ye gelmek istememiş.City'nin Avrupa maçında da oynadı sanırım.
So what? Saike
Forum Rules