Quote Originally Posted by morukderki View Post
Valla harika gidiyorsun ama Barça ile işin zor gende 2 sezon içinde bir avrupa kupası bekliyorum sende müzemize
Teşekkür ederim valla hedefımız o artık ceyrek fınalın altına düşmeden su 2-3 sene içinde CL yi müzemize goturmek ıstıyorum