Beşiktaş yönetimden Holosko'nun da sözleşmesini bekliyorum artık.Beşiktaş'ta ki yabancıları say deseniz sayamam ama hala Beşiktaş onu bunu almaya çalışıyor gerçekten anlamıyorum.
Beşiktaş yönetimden Holosko'nun da sözleşmesini bekliyorum artık.Beşiktaş'ta ki yabancıları say deseniz sayamam ama hala Beşiktaş onu bunu almaya çalışıyor gerçekten anlamıyorum.