Beşiktaş yönetimden Holosko'nun da sözleşmesini bekliyorum artık.Beşiktaş'ta ki yabancıları say deseniz sayamam ama hala Beşiktaş onu bunu almaya çalışıyor gerçekten anlamıyorum.