Gerisini boş bıraksan da şampiyon olur abi ne va =D
Şaka bir yana mükemmel iki transfer daha.. Serdal Bey sihirbazlığa soyundu yakında R10 gelir bize =)
İkinci devre çok farklı olacak çok. .