Holosko dondurulmalı bence ama diğerleri gitmeli. Takıma faydadan çok zararları var. Hele Tabata. Çelimsizin oğlu. Simao Avrupa'da da oynayabilecek olsaydı iyiydi ama yapacak birşey yok lige de asılacağız.