Holosko dondurulmalı bence ama diğerleri gitmeli. Takıma faydadan çok zararları var. Hele Tabata. Çelimsizin oğlu. Simao Avrupa'da da oynayabilecek olsaydı iyiydi ama yapacak birşey yok lige de asılacağız.
Holosko dondurulmalı bence ama diğerleri gitmeli. Takıma faydadan çok zararları var. Hele Tabata. Çelimsizin oğlu. Simao Avrupa'da da oynayabilecek olsaydı iyiydi ama yapacak birşey yok lige de asılacağız.