-
Bobo bizde kazandığı paranın sonuna kadar hakkını veren ender oyunculardan son zamanlarda.Bu konuda hakkını yemeyelim.Ama miladını doldurdu artık.İki sene önce nazını çekecek pozisyondaydık ama artık işler öyle değil.Bu yüzden gitmesinde sorun yok yerine çok daha iyisinin getireceğini varsayarsak.Guti ise ikinci yarıda,özellikle son dönemde büyük bir düşüşe geçti ki normaldir.Eğer ayrılmak istemiyorsa Guti her zaman yararlı olacak bir oyuncu bizim için.
Mesaj Yetkileri
- You may not post new threads
- You may not post replies
- You may not post attachments
- You may not edit your posts
-
Forum Rules