CL 3. Ön Eleme Maçlarımız : Ajax'ı şansımızın sayesinde deplasman kuralı ile geçtik...Bi kere de şans bizde doğdu mutlu oldum CL Play-off Rakibimiz Chelsea !!! Sürpriz yapmamız imkansız olacağından UEFA'dayız
Forum Rules