CL 3. Ön Eleme Maçlarımız :





Ajax'ı şansımızın sayesinde deplasman kuralı ile geçtik...Bi kere de şans bizde doğdu mutlu oldum

CL Play-off Rakibimiz Chelsea !!!



Sürpriz yapmamız imkansız olacağından UEFA'dayız