Anket Sonuçlarını Görüntüle: Sunum ile ilgili önerileriniz neler ?

Voters
28. You may not vote on this poll
  • Daha çok hikayeye önem vermelisin.

    9 32.14%
  • Hiç muhabbet etmeden SS'leri koymalısın.

    2 7.14%
  • Böyle devam et zevkli.

    17 60.71%
1 ile 30 arası toplam 384 sonuç

Konu: Efsane Takım Geri Döndü ! | ŞL Bu Sene Elimizde Yükselecek | GS - Türkiye

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2010
    Yer
    Karabük
    Mesajlar
    1,195

    Default

    Quote Originally Posted by dogancanoz View Post
    dentinho forvet için iyi olabilir hem iyi gelişiyor 3. sezonda kendiliğinden değeri 11M€ oldu mesela. sezer öztürk( yabancı kontenjanı için ) kaleci olarak benaglio( taksit ya da 50 maç sonra şeklinde alabileceğini düşünüyorum) sol bek için atila turan, birde forma satışı için şov yapıcam mali yönden fena değilim dersen beckham olabilir.


    kariyerinde başarılar
    Quote Originally Posted by hakankor View Post
    Kariyerinde başarılar dilerim
    Quote Originally Posted by 24kobebryant View Post
    Valla diyeceğim Türk isimler Ceyhun , Volkan , Eren Güngör ve Onur Kıvrak (Onuru 11.3 te satmıyolar) . Onun yerine Sinan Bolat olabilir.

    Selçuk Inan da serbest geliyo sonraki sezon.Elini çabuk tutarsan.

    Ayrıca defans için Granqvist i şiddetle öneririm.Hem ucuz transfer olur.Ayrıca forvette Baros u gönderip yerine Dentinho veya Neymar ı alırsan çok çok daha iyi olur.Aynı şekilde Kewell ve Pino yu satıp gelen parayla Neymar ı alabilirsin.Bunlar çok klasik isimler bence biraz daha farklı isimler alırsan daha çok ilgi çeker kariyer.

    Ayrıca ben ilk sezon kendi kariyerlerimde takımımla fazla oynamam.2. ve 3. sezon revizyon yaparım.

    Ama ilk sezondan yapmak istersen dediğim adamlara bi bak derim.Ayrıca oyunu açar açmaz Kadlec i al.Eğer 6-7 yıl kariyerine devam edeceksen.

    Başarılar.Linkini attığım kariyerde de çok oyuncu var.Ayrıca orda serbest kalan oyuncuları da çok aldım.En azından yardımı olur.
    Quote Originally Posted by Ümit View Post
    Kaleye Enyeama defansın soluna da Masilela'yı alabilirsin. İkinisinin de bonservis ücreti 275.000 €. Maaşlarına da 750.000 € üzerinde verirsen diğer takımları seçmez sana gelir. Kesinlikle al derim. 2 yılda da ikisini de en az 5.000.000 € ya satabilirsin.
    Oyuncu tavsiyeleri için hepinize çok teşekkürler Ümit , Yarkın ve Doğan oyunculara bakacağım Tavsiyeleriniz her zaman kafamda olacak


    Teşekkürler Hakan

  2. #2
    Nesil
    2010
    Yer
    Kalkan/Antalya
    Yaş
    32
    Mesajlar
    4,252

    Default

    Valla bende senden oyuncu tavsiyesi istiyorum

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •