1 ile 30 arası toplam 162 sonuç

Konu: Beşiktaş Gelecek Sezon Nerede Oynayacak?

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2006
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    4,549

    Default

    Quote Originally Posted by pele96 View Post
    Diyelimki beşiktaş gitti Kasımpaşa stadında oynadı kendi stadını da yaptı 2 gün sonra TT Arena yıkılmak zorunda kalındı.İstanbul içi ve dışı hiç bir takım sizi stadında istemedi napacaksınız? Halısahada mı oynayacaksınız maçınızı ? Biraz empati yapın. Beşiktaş'ın gelir ibizi ilgilendirmez diye birşeyi ancak Galatasaraylı birisi diyebilirdi.Bu ülkenin En büyük takımlarından biri mali açıdan batıyorsa diğer büyük klüpler destek olmalıdır köstek değil.İskoçyada Rangers'in lisansı iptal edilebilir.Bu da İskoç Liginin sonu olur. Şuanda çekişen sadece Celtic ve Rangers var yani sadece Celtic kalır bu seferde Ligin kalitesi düşer , izleyicisi kalmaz ve Yayıncı kuruluş 3 veriyorsa 1 e düşer Şuanda kimse bunları istemdiği için oy toplancakmış sanırım.2 gün sonra Beşiktaş borçları yüzünden Lisansı iptal edilirse ve Fenerbahçede (atıyorum) Şikeden Küme düşürülürse ne olacak kendi başınıza oynarsınız ligde.

    Birincisi, bu ülkede aklınızdan atın artık şikeden küme düşme diye bir şey yaşanmaz.
    İkincisi, konuyu farklı yerlere çekiyorsun.Amaçsız bir yere sürüklüyorsun.

  2. #2
    Nesil
    2010
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    1,521

    Default

    Quote Originally Posted by C h A o S View Post
    Birincisi, bu ülkede aklınızdan atın artık şikeden küme düşme diye bir şey yaşanmaz.
    İkincisi, konuyu farklı yerlere çekiyorsun.Amaçsız bir yere sürüklüyorsun.
    Örnek olarak verdim.Şike konusunun yeri burası değil biliyorum fakat rekabetin az olduğu ligde sadece bizim para kaynağımız değil Galatasaray'ın para kaynağıda düşecektir.

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •