İbre yeniden Ospina ya dönmüş durumda. Büyük ihtimaLLe de Ospina geLiyor. Şimdi de McGregor dan sonra Ospina nın yediği hataLı goLLer iLe iLgiLi videoLar yayınLanır haber siteLerinde.
HayırLısı.. Ospina da geLse, McGregor da geLse Beşiktaş`a yakışacak kaLeciLer. İkisi de Cenk ten daha iyi ve daha güveniLir.
Bu arada Quaresma nın da izin bitiş tarihine kadar bir takım buLamaması durumunda kampa katıLacağı ve bu sezonda takımda oLacağı söyLeniLiyor. Bu da benim iddaa ettiğim gibi en başından ber Quaresma üzerinde otorite kurma stratejisi oLduğunun göstergesidir.

Alıntılı Yanıtla