1 ile 30 arası toplam 38 sonuç

Konu: Eskişehirle Hedef Şampiyonluk

Hybrid View

  1. #1

    Default

    GİDENLER


    Takımdan çok fazla maaş alan futbolcular takımımda olmamalıydı. Kimisi haftalık 5 bin 7 bin euroya oynarken Kamara, Dede,Tello gibi 20-25'e oynayan yabancı futbolcuları gönderme kararı aldım. Bu takım içi dengeleri bozardı ve bunu yapmak zorundaydım. Hem Dede ve Tello'nun yaşı geçmişti artık... Zaten kulüp 53 bin euro transfer bütçesi verdi. Kendi takımımı oluşturabilmem için bir kaynak yaratmalıydım.


    Diomansy Kamara





    Swansea takımına 2.5 milyon euroya transfer oldu.


    Dede




    Çok şaşırdığım bir transfer gerçekleşti ve kendisi Galatasaray'a imza attı. 100 bin euro bonservis bedeli.

    Rodrigo Tello



    500 bin euro karşılığında Gençlerbirliği'ne uğurladık kendisini

    Ve Müthiş Bir Kar



    FATİH AYDIN


    Potansiyelsiz, iğrenç bir futbolcuyu da kiralarak üç bin beş bin maaştan kurtardım. Bütün maaşı Çankırıspor tarafından ödenecektir.

  2. Default

    Başarılar hocam

  3. #3

    Default

    Quote Originally Posted by littlepsycho View Post
    Başarılar hocam
    Sağol çok teşekkür ederim dostum

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •