1 ile 30 arası toplam 63 sonuç

Konu: FM14 ve tutku ile almak istediğiniz ilk oyuncu ?

Hybrid View

  1. #1
    Nesil
    2003
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    38
    Mesajlar
    217

    Default

    ilk sene Jem Karacan'i alip Melo'yu yavas yavas rotasyona sokup diger sezon Melo'yu uygun bir fiyata gondermeyi planliyorum en azindan yabanci kontenjaninda da biraz olsun eksilme olmus olur.

  2. #2
    Nesil
    2006
    Yer
    Bitlis
    Yaş
    39
    Mesajlar
    1,290

    Default

    Quote Originally Posted by tombul taho View Post
    ilk sene Jem Karacan'i alip Melo'yu yavas yavas rotasyona sokup diger sezon Melo'yu uygun bir fiyata gondermeyi planliyorum en azindan yabanci kontenjaninda da biraz olsun eksilme olmus olur.
    melo kiralık diye biliyorum

  3. #3
    Nesil
    2008
    Yer
    İstanbul
    Mesajlar
    5,364

    Default

    Quote Originally Posted by serwan View Post
    melo kiralık diye biliyorum
    Bu sezon bonservisiyle ya da 2-3 yıllık bir kiralık anlaşmasıyla alındı tam hatırlayamıyorum.

  4. #4
    Nesil
    2007
    Yer
    Adana
    Yaş
    35
    Mesajlar
    1,675

    Default

    Quote Originally Posted by Night_Mare17 View Post
    Bu sezon bonservisiyle ya da 2-3 yıllık bir kiralık anlaşmasıyla alındı tam hatırlayamıyorum.
    3 yıllık kiralandı

  5. #5

    Default

    Quote Originally Posted by tombul taho View Post
    ilk sene Jem Karacan'i alip Melo'yu yavas yavas rotasyona sokup diger sezon Melo'yu uygun bir fiyata gondermeyi planliyorum en azindan yabanci kontenjaninda da biraz olsun eksilme olmus olur.
    Melo kiralık uygun fiyata zor gönderirsin kardeşim

Mesaj Yetkileri

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •