Kayserispor benden sonrada toparlayamadı şuan tepetaklak gidiyorlar , ŞL'den AL'ye düştüler elimi şuara neye atsam kuruyor




Son Darbe normalde bu transferin bir öyküsü var kısaca özetleyim ,

Kayseriye kıyak olsun diye elimde kullanmadığım ama Türkiye ligi için epey iyi iki oyuncuyu verip üstünede 20-25 mn daha verip Parejo'yu alacaktım lakin 1-2 kere böyle oyuncular Kayseriyi reddetti o ara Everton'da teklif verdi maalesef oyuncuyu Everton'a kaptırdık , kıyak yapıcaz derken Parejo'dan olduk




Darbe üstüne darbe

Sol Kanat'a Hazard'tan tutunda , Draxlerine kadar teklif yaptım , 120mn€ civarlarınada çıktım ama yine red cevabı aldım , idareten İbai Gomez'i getirmek istedim lakin adam GS'yi tercih etti




Ligin ilk yarısını epey kötü noktaladık 2. yarıda kaybetme lüksümüz yok denecek kadar az