Quote Originally Posted by paco View Post
hayır kezman gollerini sıralıyorda biz inkar mı ediyoruz ....
paco arkadasim gecen mesajini takdir etmistim bir seyin farkina vardigindan dolayi ama bu yazdiginla anladimki farkina varmamissin .. Bir santraforun görevi sadece gol atmak mi ?