maçı çok güzel anlatmışsın...devre arası ve basın toplantısı olayına bayıldım...
(astonvilla - liverpool maçı için söyledim bunları)
maçı çok güzel anlatmışsın...devre arası ve basın toplantısı olayına bayıldım...
(astonvilla - liverpool maçı için söyledim bunları)