Galatasaray
Kayserispor
Berabere
Originally Posted by JunkChorn Orada Galatasaray baraj mı kurdu? Baraj için toplanıldı mı? Hayır. Lincoln topa vurulduğu an önüne geçti. ikinci pozisyon sarı kart değil fifa oyun kurallarında varmış oyuncu oyuna hemen başlarsa topa 9.15ten önce dokunabilir.
Originally Posted by Onurap ikinci pozisyon sarı kart değil fifa oyun kurallarında varmış oyuncu oyuna hemen başlarsa topa 9.15ten önce dokunabilir. Bunu bilmiyordum işte. Ama mantık çerçevesinde duran topa o kadar yakın durmak ne kadar doğrudur? Özür dilerim savunduklarım için.
zaten faul ceza sahsı cevresi osa lincoln aynı şeyi yapsa isterse direk kırmızıdan atsın ama orta sahanın nerdeyse gerisnden atılmış bir faule bu kdr onem vermk ilginç
Forum Rules